استقبال باشکوه از بانوی قهرمان مازندرانی/ ضرورت توجه بیشتر به ورزشکاران رشته تیراندازی

مراسم استقبال از هانیه رستمیان قهرمان ارزنده تیراندازی و دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ چین در رشته تپانچه، زیر باران پاییزی صورت پذیرفت.
استقبال باشکوه از بانوی قهرمان مازندرانی/ ضرورت توجه بیشتر به ورزشکاران رشته تیراندازی
1402/07/14 - 15:11
تاریخ و ساعت خبر:
174671
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از مازندران : حسین دلیری معاون توسعه ورزش‌های همگانی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران و عباد دلیری رئیس اداره ورزش جوانان شهرستان ساری به همراه متولیان و ورزشکاران هیات تیراندازی مازندران و مردم ساری استقبال باشکوهی از قهرمان ساروی تیراندازی بعمل آوردند.
هانیه رستمیان دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی هانگژو با اشاره به سطح بالای رقابت‌های آسیایی گفت: رقیبان اصلی‌ام از آسیا هستند و رقابت تنگاتنگی را پشت‌سر گذاشتیم.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات در ۳ رشته شرکت کردم، افزود: در هفتمین روز از مسابقات بازی‌های آسیایی هانگژو در میکس تپانچه ۱۰ متر به اتفاق امیر جوهری‌خو پشت خط آتش ایستادیم و مدال برنز را برای کشورمان کسب کردیم. همچنین در تپانچه ۲۵ متر فینالیست شدم اما دستم از مدال کوتاه ماند.
قهرمان مازنی تیراندازی با ابراز خوشحالی از این مدال آسیایی، اضافه کرد: تجربه خوبی بود و توانستیم اولین مدال تپانچه در بازی‌های آسیایی را برای ایران اسلامی به ارمغان بیاوریم.

رستمیان که در سال‌گذشته اولین سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را برای کشورمان کسب کرده است، خاطرنشان کرد: با بدست آوردن این تجربه امیدوارم در مسابقات آینده عملکرد خوبی داشته باشم و موجب شادی بیشتر مردم شهر و کشورم شوم.
وی پاسخ این سوال که عملکرد تیم‌ملی تیراندازی را چطور ارزیابی می‌کنید، اظهار کرد: یک سری کمبودهایی از جمله تجهیزات و عدم تدارک اردوهای برون مرزی وجود دارد که مانع راه ورزشکاران تیراندازی است.

رستمیان افزود: کمبود فشنگ موجب شد نتوانیم با فشنگ بیشتری تمرین کنیم و متاسفانه این امکان فراهم نشد.
قهرمان تیراندازی مازندران با اشاره به اینکه ۲ تیرانداز کشورمان فینالیست شدند و دو ورزشکار نیز با یک امتیاز فینال را از دست دادند، گفت: امیدوارم بتوانیم در مسابقات بعدی سهمیه المپیک بیشتری برای کشور کسب کنیم.
رستمیان با اعلام اینکه سال سختی در پیش و مسابقات کسب سهمیه بسیار مهم است، اضافه کرد: انتظار داریم توجه بیشتری به ورزشکاران این رشته شود تا به آمادگی کامل رسیده و سهمیه‌های المپیک نصیب کشورمان شود و در نهایت موفقیت‌های بیشتری در المپیک رقم بخورد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بانوان ورزشکار، بانوان ورزشکار مازندرانی، بانوی قهرمان تیراندازی، هانیه رستمیان،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو