بانوی ورزشکار موفق لرستانی؛

شهدا قهرمانان واقعی هستند/ سازمان بین الملل و حقوق بشر جنگ علیه زنان و کودکان را متوقف کند

بانوی ورزشکار لرستانی ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه بخصوص کودکان، خواستار ورود سازمان ملل به این نسل کشی رژیم صهیونیستی و جلوگیری از جنایت جنگی علیه مردم غزه شد.
شهدا قهرمانان واقعی هستند/ سازمان بین الملل و حقوق بشر جنگ علیه زنان و کودکان را متوقف کند
1402/08/04 - 08:16
تاریخ و ساعت خبر:
175490
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از لرستان : مریم جعفری بانوی موفق کشوری و استانی و بین المللی که سال‌هاست در رشته ورزشی،فرهنگی فعالیت دارد و شاگردان زیادی را در رشته ورزشی خود تربیت و تحویل جامعه ورزش‌های رزمی داده است.
وی مقام اول جشنواره بانوی تمدن ساز ایران اسلامی دربخش شاغلین را کسب نمود.
جعفری نفر برترمنتخب جشنواره ،فارغ التحصیل مهندسی برق گرایش الکترونیک مدرس دانشکده فنی مهندسی سما واحد خرم آباد ( دانشگاه آزاد اسلامی) و کارمند مخابرات منطقه لرستان، مربی درجه یک و داور ممتاز ملی کاتا و کومیته فدراسیون کاراته مجری صحنه، خبرنگار و عکاس،است.
این بانوی لرستانی عضوهیات رییسه انجمن صنفی نیروهای شرکتی مخابرات منطقه لرستان، عضو هیات رییسه و نایب رییس کمیته مسابقات هیات آمادگی جسمانی لرستان، قهرمان بیش از 50 دوره مسابقات درسطوح آسیایی،بین المللی وکشوری دررشته کاراته بوده و بیش از 20 دوره برگزیده استان در جشنواره ها و مناسبت های مختلف،فعال اجتماعی ،فرهنگی و محیط زیست استان می باشد.

دیگر مسئولیت های وی رییس سبک های آزاد کاراته بانوان استان لرستان با بیش از 10 کمیته زیر مجموعه، کمک مدرس داوری کاتا_کومیته و مربیگری فدراسیون کاراته، نماینده سبک کیوکوشین KWF استان لرستان، و عضو سازمان نظام مهندسین کشور نام برد.

مریم عضو فعال به کادر بسیج مهندسین، کارمندان، محلات، ورزشکاران است. بانوی ورزشکار ما رکورددار اهدای خون در استان و بیش از ۱۵ سال اهداکننده مستمر خون هم هست.
رییس کمیته کارکنان دولت ادارات استان عهده دار است.
بیش از 40 مورد منتخب علمی، ورزشی، اجتماعی، اداری در جشنواره ها و همایش های ملی و مربی فدراسیون های همگانی و آمادگی جسمانی،پیلاتس، بازیهای بومی محلی، ساختارقامتی، ایروکامبت، سرپرست و مسئول اجرایی برگزاری بیش از ۴۰۰برنامه، مسابقه و همایش# منتخب سفیر فرهنگی در کارنامه خود دارد.
وی سرحلقه صالحین بسیج مهندسین استان که بیش از 5000 ساعت دوره آموزشی با سرفصل های متنوع برگزار کرده است.

بیش از 800 حکم با عنواین مختلف علمی، آموزشی، پژوهشی، ورزشی، اجرایی، حمایتی ، زیست محیطی، عقیدتی، جهادی، اجتماعی، فرهنگی، خیریه، دارد.
سرگروه حلقه های صالحین بسیج مهندسین، متربی طرح پهلوان پروری و منتخب مربیان درسپاه ابوالفضل(ع) استان لرستان که بیش از یک هزار ساعت آموزش مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته متنوع در ادارات، دانشگاه ها، فدراسیون های ورزشی، وزارت خانه، آموزش و پروش، مراکز خصوصی و ثمن ها برگزار کرده است.
وی دارنده گواهینامه های آموزشی دوره های تخصصی از دانشگاه آزاد و مرکز جهاد دانشگاهی و بنیاد نخبگان و پارک علم و فناوری و هلال احمر و فوریت های پزشکی 115 کشور است.

از دیگر فعالیت های وی بیش از ۲۰۰ دوره داور، مربی، بازیکن، سرپرست و مسئول اجرایی لیگ ها، نمایشگاه ها، سمینارها و.... درسطح کشور، داور و مربی ممتاز درسطح رقابت های بین المللی و کشوری سوپر لیگ و کاراته 1 فدراسیون کاراته کشور میتوان اشاره کرد.
مریم جعفری مربی و سرپرست در رده های سنی خردسالان ، نونهالان ، نوجوانان ، جوانان، امید و بزرگسالان در رقابت های استانی و کشوری است.
به مناسبت هفته تربیت بدنی بهانه ای شد تا به سراغ یکی از بانوان موفق از ورزش، تا هنر، رسانه ای و خیر استان لرستان برویم و با روی گشاده از این گفتگو استقبال کرد گفت:من مریم جعفری 22بهمن 1362 در خرم آباد متولد شدم و فوق لیسانس مهندسی برق گرایش الکترونیک و مخابرات را دارم.
وی گفت: کاراته را از سال 1377 شروع کردم و اولین مربی ام خانم قائدرحمت و در ادامه حرفه ای شدن و قهرمانی های مکرر خانم سرور ولی پوریان فرد مربی پیگیر و همراه من بودند.
جعفری عنوان داشت: مشوق اصلی بنده ابتدا پدر و برادران و بعد دوستان و همکاران مجموعه دانشگاهی و مخابراتی بودند که ما را در این راه راهنمایی کردند
این بانوی قهرمان تصریح کرد: قطعاً بانوان در جامعه به دلیل ضعف فرهنگی و نبود زیرساخت با مشکلات عدیده ای برای ورزش قهرمانی ، ترغیب و تشویق مواجه هستند.
مشکلات مالی و اقتصادی هم به وضوح به عنوان سدی برای ادامه قهرمانی و ورزش مستمر گریبان گیر جامعه ورزشی است.

این بانوی لرستانی یادآور شد: راحتی های ورزش در وهله اول تندرستی و سلامت جسم، روح و روان است که باعث تقویت و مقاومت در برابر مشکلات جامعه و پیشبرد اهداف و آینده نگری قطعا راهگشاست.
جعفری گفت: در کشور ما زنان مانعی برای پیشرفت ندارند و به نوعی فرصتی برای خاص بودن است کمک به هم نوع که با توانمندی و مدیریت و پاکدستی یک بانو در جامعه قطعا تاثیرگذاری بیشتر و بهتری در سطح جامعه و بهبود فرهنگ اجتماعی دارد و یک بانوی ورزشکار به نوعی می تواند سفیر فرهنگ و تمدن در سطح جامعه باشد.
جعفری در صحبت با مسئولین گفت:مسئولین حمایت حداکثری و عمل گرایانه است نه به صورت جلسات مناسبتی و بدون خروجی که به حمدالله در چند سال اخیر با توجه به بالارفتن سطح دانش فنی و علمی بانوان و مطالبه گری شاهد بهبود وضعیت در حوزه بانوان هستیم که امیدواریم خیلی بیشتر به حوزه بانوان توجه داشته باشند چرا که، بانوان ستون های تشکیل خانواده هستند و تعلیم و تربیت بانوان توانمند در سنین پایه باعث ارتقاء سطح علمی، دینی، آموزشی و ورزشی در جامعه خواهند بود.

مهندس ورزشکار ما به سابقه قهرمانی خود اشاره کرد و افزود: بنده سابقه قهرمانی مسابقات آسیایی استانبول ترکیه ، 3 دوره مسابقات بین المللی، بیش از 45 قهرمانی مسابقات فدراسیونی در سطح کشور در سبک های مختلف، بیش از 90 قهرمانی مسابقات استانی در رشته های رزمی ، کاراته، آمادگی جسمانی و همگانی در کارنامه ورزش قهرمانی خود دارم.
بانوی ورزشکار از تعریف و تمجید اطرافیان از او تصریح کرد: در بحث تعریف و تمجید که همواره خدای را شاکریم که توفیق انسانیت و توان کمک به همنوع را در ما به ودیعه نهاده و با توجه به جایگاهی که هستیم همواره سعی در کمک و ارتقای سطح جامعه هدف هستیم که قطعا ارتباط به صورت یک شبکه پیوسته در سطح کشوری نمود دارد و مصداق همان سفیر فرهنگ و الگو شدن برای دیگران باشیم و شکرگزار خداوند هستیم.
وی به اهمیت ورزش پرداخت و گفت: ورزش در بعد تندرستی و قهرمانی حائز اهمیت است که بسته به نوع ورزش مستلزم صرف هزینه و وقت زیادی است که خروجی آن قطعا کاهش هزینه درمان در ابعاد جسمی، روح و روان است.
بانوی ورزشکار زندگی بدون ورزش را مرگ تدریجی و سکون خواند و افزود: با پویایی، تحرک و نشاط شاهد سرزندگی و ایجاد هیجان و شور نشاط در جامعه خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: توصیه به تحرک و فعالیت بسته به شغل که قطعا با تقویت جسم ، روح و روان در سنین پایه با قوی نمودن عضلات ، ماهیچه و مفاصل آینده‌ای بهتر و توأم با شادابی و نشاط بیشتر شاهد هستیم و در تشکیل خانواده ای موفق و الگو برداری مناسب حائز اهمیت است.
بانوی ورزشکار شهدا را قهرمانان واقعی دانست و گفت: شهادت زنان و کودکان بی گناه و بی پناه فلسطینی قطعا باعث ناراحتی و اظهار همدردی به عنوان یک انسان است؛ قطعا سازمان های حقوق بشر و بین المللی بایستی خواستار توقف جنگ و جلوگیری از کشتار مردم بی گناه فلسطینی باشد.
جنگ برای مردم خانمان سوز و مردم عادی نبایستی قربانیان قدرت طلبی حاکمان کشورهای متجاوز باشند.

سوالات متن کوتاه از بانوی قهرمان پرسیدم
ورزشکار؟ الگوی اخلاق و منش پهلوانی برای تاثیرگذاری مطلوب در جامعه و کمک به همنوع
فضای مجازی؟
استفاده صحیح از فضای مجازی قطعا باعث رشد علمی، آگاهی و بالا بردن اطلاعات با معیارهای علمی در سطح دنیا می تواند باشد، بخصوص برای کسانی که مشکل هزینه ای و تردد دارند قطعا با دوره های غیرحضوری و آنلاین پیشرفت قابل ملاحظه ای خواهند داشت.
علاقه مندی؟
به فعالیت های همگانی، خیریه ، محیط زیست ، فرهنگی و اجتماعی که در قالب سرپرست اجرایی و مسئول برگزاری با تعاملات اجتماعی بیش از 1000 برنامه در کارنامه فعالیت های خود دارم.
خاطرات خوش؟
خاطرات زیادی داریم که قطعا وجه مشترک همه اونا دل خوشی، هدف گزاری، امید به آینده و حال خوش برای ورزشکاران و خانواده ها بوده است.

خوشبختی؟
یعنی حال دل خوب و با این ذهنیت همراه که خداوند از رگ گردن به ما نزدیک تر است و هیچ عملی در جهان بدون پاسخ نمی ماند، پس با هدف و برنامه سعی در تاثیرگذاری و تاثیرپذیری مطلوب داشته باشیم.
نام نیکو؟
نام نکو گر بماند ز آدمی
به که از او ماند سرای زرنگار
ایران؟
یعنی هویت ما پس پاینده باد ایران ما
ولایت؟
از پایه های استوار دین در کنار نماز، روزه ، حج و زکات قرار دارد که به نوعی در میان ارکان دین نقش کلیدي دارد و امام راهنماي دین است.
گفتگو: کبری دریکوند
انتهای پیام /*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
لرستان ، بانوی ورزشکار لرستانی، مریم جعفری ، ورزش های رزمی، مربی درجه یک و داور ممتاز ملی کاتا و کومیته فدراسیون کاراته، فعال فرهنگی اجتماعی، محکومیت اسرائیل، حمایت از مردم غزه ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو