استاندار لرستان در تجلیل از بانوی قهرمان بازیهای آسیایی هانگژو ۲۰۲۲؛

اهتزاز پرچم نظام اسلامی و پرچم حجاب در جهان توسط بانوی مدال آور لرستانی

استانداری لرستان گفت: قهرمان ملی ما علاوه بر پرچم نظام اسلامی یک پرچم دیگر بنام حجاب و عفاف در جهان را به اهتزاز در آورد.
اهتزاز پرچم نظام اسلامی و پرچم حجاب  در جهان توسط بانوی مدال آور لرستانی
1402/08/05 - 10:13
تاریخ و ساعت خبر:
175548
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - عصر امروز پنجشنبه ۴ آبان ماه طی مراسمی در استانداری لرستان استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان استان از زهرا باقری تنها بانوی مدال آور کشور در بازیهای آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ در رشته کوراش تجلیل کردند.
فرهاد زیویار استاندار لرستان بعنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران از بانوی مدال آور لرستانی زهرا باقری تنها مدال آور مسابقات آسیایی هانگژو، تجلیل کرد.
استاندار لرستان ضمن تبریک موفقیت بزرگ زهرا باقری ، به خانواده وی و جامعه ورزشی استان گفت: تلاش های فروان این بانوی ورزشکار و عزم راسخ وی باعث شد تا در سطح بین المللی و در ورزش قهرمانی به موفقت دست یابد.
وی افزود: با توجه به ورزش حرفه ای بودن خانم باقری تمام لحظات زندگی ، ذهن و برنامه‌اش را تحت تاثیر قرار می‌گیرد و بر همین اساس در بعد فرا ملی انتظار خانواده، شهر، استان و کشور از این ورزشکار متفاوت است و خانم باقری از نمونه قهرمانان ملی و تنها بانوی مدال آور این دوره از مسابقات آسیایی در سطح ملی برای جمهوری اسلامی ایران بود.
فرهاد زیویار یاد آور شد: بانوی ورزشکار لرستانی در مسیری محکم قدم برداشتند و عزمشان را جزم و اراده راسخ و یاری خداوند قطعا در کنار این موفقیت بوده و خواهد بود.

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت ترویج ارزش‌های اسلامی و مذهبی در ورزش قهرمانی خاطر نشان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری ؛ شما فقط قهرمان ملی نشدید و علاوه بر اینکه پرچم تنها نظام اسلامی ارزش مدار را در جهان به اهتزاز درآوردید یک پرچم دیگر را بالای سر خود برافراشته و آن هم پرچم حجاب و عفاف است که حجاب پرچم دین ، اعتقادات ، پرچم مادران ، خواهران و نزدیکان ماست که چنین فرزندانی را تربیت کرده‌اند.
نماینده عالی دولت در استان لرستان در پایان از زحمات و تلاش‌های مخلصانه همه کسانی که برای کسب این مقام به صورت فنی و تخصصی تلاش کرده‌اند تقدیر کرد و تصریح کرد: موفقیت شما ماحصل زحمات پدر، مادر، اعضای خانواده و مرهون تلاش کسانی است که کمک و همراهی کردند و لازم است به خانواده، مربیان، مدیران هیئت‌های ورزشی و سایر مجموعه‌ها و همچنین از آقای قیاسیان که سکان ورزش استان را نزدیک به دو سال است بر عهده گرفته به حمد الله تاکنون کارنامه خوبی ارائه کرده‌اند، بایدتبریک گفت.
فرهاد زیویار خطاب به زهرا باقری گفت: امیدوارم در مراتب بعدی برای کشور و استان باز هم افتخار کسب کنید؛ و همه این‌ها گامی باشد برای دیگر موفقیت‌های شما و همه ورزشکاران استان انشاالله.
خبرنگار: کبری دریکوند
انتهای پیام /*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
استاندار لرستان، بانوان قهرمان بازی های آسیایی هانگرو 2022، زنان ورزشکار لرستانی، مدال آوران لرستانی ، استاندار لرستان، حجاب و عفاف زن ورزشکار ایرانی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو