یک تصمیم از قلب/ بانوی قهرمان مازندرانی که مدال طلایش را به بانوان و کودکان شهید غزه تقدیم کرد

رزا ابراهیمی بانوی پاراتکواندو مازندرانی، مدال طلای پاراتکواندو بازی‌های پارآسیایی هانگژو را به بانوان و کودکان شهید غزه تقدیم کرد.
یک تصمیم از قلب/ بانوی قهرمان مازندرانی که مدال طلایش را به بانوان و کودکان شهید غزه تقدیم کرد
1402/08/09 - 13:25
تاریخ و ساعت خبر:
175904
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از مازندران : رزا ابراهیمی بانوی پاراتکواندو مازندرانی، مدال طلای پاراتکواندو بازی‌های پارآسیایی هانگژو را به بانوان و کودکان شهید غزه تقدیم کرد.
این بانوی قهرمان چالوسی اظهار کرد: این یک تصمیم از ته قلبم بود، چون اقدام ظالمین در کودک‌کشی، قلب ما را به درد آورده است.
ابراهیمی بیان کرد: ما ورزشکاران این اقدامات رژیم کودک‌کش را محکوم می‌کنیم و من به احترام خانواده‌ها و کودکان بی‌گناه غزه، در همان کشور چین اعلام کردم که مدالم را تقدیم این کودکان بی‌گناه می‌کنم.
این بانوی ورزشکار قهرمان با بیان اینکه این مدال را تقدیم کودکان و مخصوصا بانوان فلسطینی و مردم غزه تقدیم کردم، گفت: این جنایات وحشیانه قابل باور نیست و من با تقدیم مدالم تنها حمایتی بود که می‌توانستم از مردم بی‌گناه غزه داشته باشم.
ابراهیمی در خصوص رویارویی با تیم‌های اسرائیلی هم سخن گفت و افزود: هیچوقت و حتی اگر به قیمت از دست دادن قهرمانی و مدال هم باشد حاضر نیستم در مقابل این رژیم کودک‌کش به میدان بروم؛ این وظیفه ماست که اسرائیل را به رسمیت نشماریم.
از کودکی به امام رضا ارادت قلبی دارم
این قهرمان همچنین در خصوص موضوع ارادتش به امام رضا(ع) گفت: از کودکی ارادت قلبی به آقا امام رضا (ع) داشتم و دارم و امیدوارم در مسابقات بعدی مدالم را تقدیمش کنم.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
روزا ابراهیمی، ورزشکار پاراالمپیکی، پاراتکواندو ، اهدا مدال ، کودکان غزه ، حمایت از فلسطین
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
V
آرشیو