هوش مصنوعی سلاح جدید دشمن در حجاب زدایی / سلاح مبارزه با امپراتوری رسانه ، دانش و آگاهی در جامعه

مدرس دانشگاه گفت: بانوان باید با روشنگری و تبیین باید پرچم دار ارثیه حضرت زهرا (س) باشند زیرا حجاب کلید آزادی زن به دنیاست.
هوش مصنوعی سلاح جدید دشمن در حجاب زدایی / سلاح مبارزه با امپراتوری رسانه ، دانش و آگاهی در جامعه
1402/08/14 - 13:46
تاریخ و ساعت خبر:
175987
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از البرز؛ زهره محمودی، مدرس دانشگاه در گفتگو با «زنان نیوز» گفت: حفظ سنگر خانواده مهمترین رسالت بانوان در عصر کنونی است، زیرا دشمن شبانه روز تلاش می کند که بنیان خانواده را با انحراف زن مسلمان نابود کند.
وی ادامه داد: دشمن شبانه روز تلاش می کند تا با برجسته کردن نقاظ ضعف کشور و کمرنگ کردن دستاوردهای نظام، مردم را نسبت به کشور بدبین کند.
محمودی افزود: با توجه به اینکه زنان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند و مدیریت نیم دیگری از جامعه را بر عهده دارند، رسالت بسیار سنگینی در روشنگری و تبیین واقعیت‌های نظام دارند.
این مدرس دانشگاه تصریح کرد: بخش قابل توجهی از کاشفان حجاب از روی جهل حجاب را کنار گذاشتند زیرا ما واقعیت حجاب و عفاف را برای آنها تبیین نکردیم.
وی گفت: دشمن در فتنه اخیر از بستر فضای مجازی با دروغ مجازی تعدادی از مردم را همراه خود کرد.
محمودی ادامه داد: آزادی در غرب بردگی است و امروز بانوان در غرب از اینکه آزادی و امنیت حقیقی ندارند و ابزار هوسرانی مردان هستند، به اضطرار رسیدند.
این مدرس دانشگاه افزود: امپراتوری رسانه ای با هوش مصنوعی ابتدا ذائقه سازی کرده و سپس با تولید محتوای مورد نیاز هر مخاطب تلاش می کند آنها را با خود همراه کند و سلاح این جنگ دانش و آگاهی است.
وی بیان کرد: نوجوانان و جوانان با بحران هویت روبرو هستند زیرا ما نتوانستیم اسطوره های جبهه و جنگ را به درستی برای آنها معرفی کنیم و دشمن از این فضا جهت پیشبرد نقشه های شوم خود استفاده کرد.
محمودی ادامه داد: بانوان باید با روشنگری و تبیین باید پرچم دار ارثیه حضرت زهرا (س) باشند زیرا حجاب کلید آزادی زن به دنیاست.
این مدرس دانشگاه در خاتمه خاطرنشان کرد: امروز حجاب بانوان مسلمان باعث خشم دشمنان نظام شده زیرا این مهم مولفه قدرت در نظام و عامل پاسداری از خانواده است.

انتهای خبر/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
حجاب، هوش مصنوعی، زنان مسلمان، جنگ علیه حجاب، آزادی زن، جایگاه زن غربی ، جایگاه زن مسلمان در جامعه
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو