مسأله حجاب و عفاف مورد توجه دانشگاه ها باشد

استاندار سمنان گفت: در حوزه رعایت حجاب و عفاف اقدامات خوبی در اغلب دانشگاه ها انجام شده است ، برخی دانشگاه ها نیز مستلزم توجه بیشتری به این مسئله هستند.
مسأله حجاب و عفاف مورد توجه دانشگاه ها باشد
1402/08/29 - 11:42
تاریخ و ساعت خبر:
176643
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به گزارش خبرگزاری زنان ایران از استان سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در جلسه کمیسیون دانشجویی این استان اظهار کرد: از مدیریت خوب روسای دانشگاه ها در بازگشایی دانشگاه‌ها و همچنین اقدامات مناسب در زمان اغتشاشات که نشان‌ دهنده وفاق و همدلی روسای دانشگاه ها و مسولان امنیتی می باشد تشکر می کنم .
وی افزود: امروزه بهترین‌ راه مبارزه با آسیب های اجتماعی برپایی و اعزام دانشجویان به اردوی راهیان نور می باشد.
استاندار سمنان گفت: این آمادگی در استان‌ وجود دارد تا امکانات لازم جهت اعزام‌ دانشجویان به مناطق جنگی و برپایی اردوی راهیان نور در اختیار نهادهای مربوطه قرار داده شود.
هاشمی عنوان کرد: در حوزه رعایت حجاب و عفاف اقدامات خوبی در اغلب دانشگاه ها انجام شده است ، برخی دانشگاه ها نیز مستلزم توجه بیشتری به این مسئله هستند.
وی بیان کرد: لازم است برای روز دانشجو که ۱۶ آذرماه می باشد مسولان دانشگاه برنامه های فرهنگی شاد و مفرحی را پایه ریزی کنند.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
عفاف، حجاب، دانشگاه
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو