برنامه های اجرایی بسیج جامعه زنان بهار به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار از برگزاری چندین عنوان برنامه به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و مادر در این شهرستان خبر داد.
برنامه های اجرایی بسیج جامعه زنان بهار به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن
1402/10/11 - 10:02
تاریخ و ساعت خبر:
178367
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مریم طلایی نیک در گفتگو با خبرنگار ما در همدان شهرستان بهار با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن و مادر، اظهار کرد: اسلام، حضرت زهرا( س) را به عنوان نمونه و اسوه زن معرفی می کند و در پیروی از مسیر الهی اسلام، این انقلاب اسلامی بود که نه ‏تنها وضعیت زنان جامعه ایران را از همه جهت به ‏ویژه در کسب فضایل و کمالات روحی و معنوی به‏ طور بنیادین بهبود بخشید، بلکه نگاه حاکم بر زن را در سطح جهانی دگرگون کرد.
وی با بیان اینکه سهم زنان در پيروزي انقلاب اسلامي، تثبيت نظام جمهوري اسلامي ، پاسداری از ارزش‏های انقلاب، خنثی‏ نمودن توطئه‏ های دشمن و فتنه‏ های داخلی و دفاع از حریم اسلام و ولایت بی بدیل بوده است، ابراز کرد: کشور ما مدیون از خود گذشتگی زنانی است که شمع وجود خود را فدای تربیت فرزندان صالح نمودند که در راه اسلام و انقلاب جان بر کف گذاشته و سعید و شهید شدند.
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار عنوان کرد: اکنون در گام دوم انقلاب بانوان فهیم و نجیب میهن اسلامی با درک رسالت تاریخی خود در ساخت تمدن نوین اسلامی با ایجاد موازنه‏ میان نقش‏های اولیه «مادری» و «همسری» با مسئولیت‏ های ثانویه اجتماعی نقشی سازنده در رشد معنویت اجتماعی و زنده نگاه‌ داشتن فرهنگ ایثار در جامعه اسلامی ایفا می‏ کنند.
وی با اشاره به برنامه های بسیج جامعه زنان در هفته بزرگداشت مقام زن و مادر گفت: امسال از سوی بسیج جامعه زنان شهرستان بهار چندین عنوان برنامه در نظر گرفته شده که در طول این هفته اجرایی خواهد شد .
طلایی نیک شاخص ترین برنامه این هفته را ویژه برنامه جشن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا( س) عنوان کرد و افزود: این برنامه با محوریت هویت اسلامی زن مسلمان و تراز انقلاب اسلامی در ۱۴ دی ماه با حضور سرکار خانم دباغ ( فرزند بانوی مبارز خستگی ناپذیر مرضیه حدیدچی) در فرهنگسرای آیت الله بهاری( ره) بهار برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: دیدار با امام جمعه محترم، حضور در نماز پرشکوه جمعه، عطر افشانی مزار مطهر شهدا خاص شهدای زن و مادران شهدا، برپایی جشن های کوثر در سطح پایگاه های مقاومت، جشن های ویژه مادر و فرزندی در مهدهای قرآنی با عنوان "تربیت نسل سلیمانی ها"، تکریم مادران و همسران شهدا، تجلیل از بانوان موفق ، معرفی کتب شهدای زن ، همایش تحکیم خانواده و فرزند آوری،برپایی نمایشگاه جوانی جمعیت، نشست های روشنگری و کارگاههای سبک زندگی اسلامی ، اردوهای جهادی ، عیادت از مادران و نوزادان تازه متولد شده در مراکز درمانی، تهیه جهیزیه و سیسمونی و مسابقات ورزشی و فرهنگی هنری از دیگر برنامه های این هفته در شهرستان بهار است.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
ولادت حضرت زهرا(س)، بسیج،بهار، همدان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
چند رسانه ای
V
آرشیو