فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان؛

محور مقاومت دسترنج شهید سلیمانی و یارانش در منطقه است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان؛ گفت: محور مقاومت دسترنج شهید سلیمانی و یارانش در منطقه است تعامل و هماهنگی های گروه‌های مقاومت برگرفته از مکتب حاج قاسم در برابر دشمنان است.
محور مقاومت دسترنج شهید سلیمانی و یارانش در منطقه است
1402/10/16 - 21:39
تاریخ و ساعت خبر:
178654
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سردار نعمت‌اله باقری در مراسم گرامی‌داشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در جمع فرماندهان و کارکنان سپاه لرستان، گفت: شهید سلیمانی یک تنه در برابر استکبار ایستاد، از این‌رو در زمان حیات شهید چشم دیدن وی را نداشت و پس از گذشت ۴ سال از شهادت سردار دل‌ها، دشمن چشم دیدن زائرانش را نداشتند.
وی ابراز داشت: دشمنان به چشم خود دیده‌اند که مردم چگونه دلداده شخصیت و راه و منش این سرباز سید علی شده‌اند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه آزادی‌خواهان دنیا از شهید سلیمانی درس می‌گیرند، خاطر نشان کرد: امروز اثرات مکتب حاج قاسم را در دنیا و در محور مقاومت به خوبی دیده میشود.
باقری به جنایت آمریکا و رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: آمریکا و رژیم صهیونیست بدنبال ایجاد یک خاورمیانه بزرگ بودند، اما با تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و اجرای سردار سلیمانی و یارانش تبدیل به جبهه مقاومت شد.
وی با بیان اینکه محور مقاومت دسترنج شهید سلیمانی و یارانش در منطقه است گفت: امروز گروه‌های مقاومت و تعامل و هماهنگی بین نیروها برگرفته از مکتب حاج قاسم در برابر دشمنان ایستاده‌اند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، طوفان الاقصی را حاصل مکتب شهید سلیمانی دانست و یاد آور شد: مهمترین دستاوردهای این طوفان بازگشت مسئله فلسطین بود، چرا که اشغالگری رژیم قدس و مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شده بود.
باقری افزایش حمایت از فلسطین را از دیگر دستاوردهای طوفان‌الاقصی برشمرد و افزود: جمعیت میلیونی در جهان به حمایت از مردم مظلوم غزه به پا خواسته و خواستار محکومیت رژیم صهیونیستی شدند.
وی در ادامه گفت: رژیم صهیونیستی بدنبال عادی‌سازی روابط به ویژه با کشورهای عربی بود تا مسئله فلسطین فراموش شود.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه طوفان‌الاقصی هیمنه اطلاعاتی رژیم اشغالگر قدس را در هم شکست،تصریح کرد: رژیم صهیونیستی خود اذعان داشته که در جنگ مقابل حماس شکست خورده‌ است.
باقری، زیر سوال بردن عملکرد نیروهای اطلاعاتی و امنیتی را از جمله اهداف دشمن در ایجاد حوادثی همچون حادثه تروریستی کرمان عنوان و خاطر نشان کرد: قرار دادن مجموعه افکار عمومی در مقابل حاکمیت از اهداف حوادث تروریستی در کشور است.
وی به حجم اقدامات گسترده نفوذی و اطلاعات عملیاتی دشمن اشاره کرد، و خاطرنشان کرد: سال گذشته ۲۰ تیم عملیاتی تروریستی تنها در خوزستان خنثی شد.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه دشمن بدنبال خارج کردن نگاه جمهوری اسلامی به بیرون و معطوف به داخل است، افزود: حال اینکه این نقشه و توطئه نیز همچون نقشه‌های قبل خنثی خواهد شد.
خبرنگار: کبری دریکوند
انتهای پیام /*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)، محور مقاومت ، سردار مقاومت،سردار شهید فاسم سلیمانی، مکتب حاج قاسم
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش
V
آرشیو