امنیت و آسایش ما مدعوین شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافعین حرم است

پدر شهید عجمیان: امنیت و آسایش ما مدعوین شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافعین حرم است.
امنیت و آسایش ما مدعوین شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافعین حرم است
1402/11/13 - 18:55
تاریخ و ساعت خبر:
189641
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - در همدان پدر شهید عجمیان در افتتاحیه جشنواره ورزشی خواهران بسیجی سپاه ناحیه همدان که در سالن ورزشی چند منظوره باباطاهر برگزار شد، اظهار کرد: امنیت و آسایش ما مدعوین شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافعین حرم است.

وی با بیان اینکه امنیت ما ما حاصل زحمتکشان سزپوش سپاه پاسداران انقلاب است، گفت: ما باید افتخار کنیم نیرویی به همچنین قدرتی که درکشور داریم چرا که هرکشوری که نیروی نظامی ضعیفی داشته باشد باید به کشورهای پائین تر از خود هم التماس کند.

پدر شهید عجمیان با تاکید بر اینکه ما باید افتخار کنیم به مقام معظم رهبری و نیروهای مسلح چرا که از کشور عزیزمان دفاع می کنند، ابراز کرد: همه ما باید پای صندوق رای حاضر شویم که دل رهبرمان شاد شود.

وی بااشاره به اینکه روح الله در یک خانواده ضعیف بزرگ شده است بنده خودم کارگر ساختمانی هستم پولدار هم نیستم، مطرح کرد: پسرم کارگر ساختمانی بود ولی با جان و دل برای بسیج و مملکت دفاع می کرد.

عجمیان با بیان اینکه روح الله خیلی دلش می خواست به سوریه برود سرباز ارتش بود برای مرز سیستان بلوچستان اسمش درنیامد، ادامه داد: روح الله می گفت در آذرماه رفیقانش شهید شده بودند و من اینجا وایسادم.

وی با بیان اینکه سه روز قبل ازشهادتش پیش شهدای مدافع حرم در امام زاده محمد به دوستانش گفته بود اگر من شهید شدم من را پبش مدافعین حرم در امام زاده محمد خاک کنید چرا که جوان هستند رفیق هستند و باهم میخندند.

پدر شهید عجمیان زمانی که ایشان شهید شد در امام زاده طاهر در ناحیه امام هادی بسیج بودند گفتند ببرند امام زاده طاهر خاک کنند آنجا قبر را آماده کردند رسانه ایی کردند و بنر زدند رفیقانش آمدند و گفتند همچین وصیتی به ما کرده است، خاطرنشان کرد: خوشحال هستم که در راه وطنش شهید شده است.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
امنیت، شهدای مدافع حرم، انقلاب، جشنواره، شهید عجمیان، همدان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو