مدرس دانشگاه در گفتگو با «زنان نیوز»:

انقلاب اسلامی حضور زنان در جامعه را پررنگ کرد

مدرس دانشگاه گفت: انقلاب اسلامی حضور زنان را در جامعه در تمامی عرصه‌ها پررنگ کرد.
انقلاب اسلامی حضور زنان در جامعه را پررنگ کرد
1402/11/21 - 10:35
تاریخ و ساعت خبر:
189930
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - زهره سلطانی، مدرس دانشگاه در گفتگو با خبرنگار «زنان نیوز» گفت: انقلاب اسلامی حضور زنان را در جامعه در تمامی عرصه‌ها پررنگ کرد.
وی ادامه داد: دشمن تمام ظرفیت خود را به صحنه آورده تا این حقیقت را وارونه جلوه کند.
سلطانی افزود: امروز حضور زنان در عرصه علمی بیشتر از آقایان است و بخش قابل توجهی از صندلی های دانشگاه را دختران تشکیل می دهند.
مدرس دانشگاه تصریح کرد: در تمامی مسابقات ورزشی در کشور و خارج از ایران، حضور بانوان چشم گیر بوده و این از دستاوردهای انقلاب است.
وی گفت: امروز بخش قابل توجهی از کارآفرینان کشور را زنان تشکیل می دهند تا قبل از انقلاب این آمار صفر بود اما امروز بانوان حتی ریاست کارخانه تولیدی را نیز بر عهده دارند.
وی ادامه داد: دشمن اجازه نمی دهد که جوانان دستاوردهای انقلاب را ببینند و در فضای مجازی نیز با امپراطوری رسانه ای اجازه نشر چنین اخباری را نمی دهد و رسالت جهاد تبیین در همین جا بیش از پیش نمایان می شود.
مدرس دانشگاه تاکید کرد: ما در دانشگاه نیز وقتی با دانشجویان در مورد دستاوردهای انقلاب صحبت می کنیم، ذهن شان از دستاوردهای نظام خالی است و این همان چیزی است که دشمن می خواهد.
سلطانی گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب در حوزه زنان به نسل آینده کشور است و دانشگاه و مسئولین دانشگاه وظیفه خطیری در این اطلاع رسانی بر عهده دارند.
وی ادامه داد: کوتاهی ما در تبیین باعث شد که دشمن از بستر نفوذ با جنگ روایت ها و با تمرکز بر افکار و عقاید، نسل جوان را نسبت به کشور بدبین کند و بذر ناامیدی را در دل نوجوانان و جوانان بکارد.
این مدرس دانشگاه افزود: دشمن از غرب در ذهن نوجوانان و جوانان مدینه فاضله ساخته است اما حقیقت آن چیزی نیست که در رسانه توسط دشمن منعکس می شود.
سلطانی تاکید کرد: آگاهی و بصیرت سلاح جنگ شناختی و ترکیبی دشمن است و نسل آینده کشور باید هر مطلبی را که در رسانه می‌خواهند بدون بررسی نپذیرند.
وی در پایان اظهار داشت: این انقلاب ثمره خون شهدایی است که تا پای جان از خود گذشتند تا امنیت و آسایش امروز در کشور برقرار شود و ادامه راه شهدا به حکومت مهدوی ختم خواهد شد.
انتهای خبر/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
انقلاب، نظام، دستاورد، زنان، اجتماع
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو