برای اولین بار ،

مسابقات تیراندازی بانوان بخش شاندیز برگزار شد

همزمان با ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و به همت تربیت بدنی حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب(س) شاندیز برای اولین بار مسابقات تیر اندازی بانوان بخش شاندیز در سالن تیر اندازی موقوفه قرآنی شهدای شاندیز برگزار شد.
مسابقات تیراندازی بانوان بخش شاندیز برگزار شد
1402/11/23 - 16:32
تاریخ و ساعت خبر:
190052
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از خراسان رضوی: ‌همزمان با ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و به همت بخش تربیت بدنی حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب(س) شاندیز برای اولین بار مسابقات تیراندازی بانوان بخش شاندیز در سالن تیر اندازی موقوفه قرآنی شهدای شاندیز برگزار شد.
بنابراین گزارش: در این مسابقات که در محل سالن تیراندازی موقوفه قرآنی «شهدای شاندیز» برگزار شده حدود ۳۰ نفر متسابق به رقابت باهم پرداختند.

با حضور مدیر بسیج خواهران ناحیه طرقبه شاندیز، امور بانوان فرمانداری، امور بانوان بخشداری و امور بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان در محل برگزاری مسابقات، در پایان مسابقات به نفرات اول تا سوم جوایزی اهدا شد.
از بخش های حاشیه ای جذاب و جالب مسابقات تیراندازی، در همان سالن تیراندازی، مسابقه بصیرتی با موضوع تاریخ معاصر ایران هم اجرا شد تا متسابقین که در انتظار رسیدن نوبت مسابقه تیراندازی بودند از فرصت فراهم شده بهترین استفاده کنند و در این مسابقه هم اطلاعات مفیدی دریافت کنند و هم جوایز دریافت کنند.

همچنین حلقه صالحین اعضای شورای حوزه بسیج خواهران شاندیز هم در این مکان برگزار شد تا هم خانمها از بیکاری حوصله شان سر نرود و هم از فرصت ها استفاده شود.

در کنار این مسابقات و برنامه های جذاب برای خانمها، سالن اتاق بازی برای بچه ها فراهم شده بود که بچه ها هم سرگرم شدند در پایان برنامه ها به بچه ها هم هدیه داده شد به دختران کش و گل سر و به پسران مدادرنگی و تراش فانتزی تا خاطره خوبی داشته باشند.


انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مسابقه تیراندازی ، تیراندازی بانوان، ورزشکاران شاندیز، تیراندازان شاندیزی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو