مهربانی مطرح کرد:

تاکید بر لزوم مجلس کیفی و نخبگانی

مهربانی با اشاره به اینکه انتخابات مجلس باید به سمتی حرکت کند که نخبگان و افراد با استعداد وارد میدان شوند و عرصه برای حضورشان فراهم شود، عنوان کرد: امروزه به شدت نیازمند مجلس کیفی و نخبگانی هستیم، مجلسی که متشکل از افراد فرهیخته، کاردان، متعهدبرای پیشرفت کشور باشد.
تاکید بر لزوم مجلس کیفی و نخبگانی
1402/12/07 - 08:16
تاریخ و ساعت خبر:
190509
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - افسانه مهربانی درگفتگو با خبرنگار ما در کبودراهنگ اظهار کرد: شرکت در انتخابات امری مهم است و انتخاب خوب یا بد نه تنها بر سرنوشت مردم غیور این شهرستان بلکه بر سرنوشت کشور تأثیر خواهد داشت.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مبتنی بر اراده مردم، معرفت و مبانی دین اسلام است، گفت: برای افزایش مشارکت باید زمینه اعتماد مردم را فراهم کنیم که اصول مهم آن اصل بی طرفی است.
این کارشناس مذهبی افزود: در انتخابات دین و آخرت خود را به دنیای احدی گره نمی زنیم و عین قانون رفتار خواهیم کرد، و در انتخابات به دنبال تحقق حاکمیت قانون هستیم.
وی با اشاره به اینکه انتخابات مجلس باید به سمتی حرکت کند که نخبگان و افراد با استعداد وارد میدان شوند و عرصه برای حضورشان فراهم شود، عنوان کرد: امروزه به شدت نیازمند مجلس کیفی و نخبگانی هستیم، مجلسی که متشکل از افراد فرهیخته، کاردان، متعهدبرای پیشرفت کشور باشد.
مهربانی تاکیدکرد: دشمن با ایجاد نومیدی و توطئه‌آفرینی چون گذشته به دنبال کمرنگ کردن حضور مردمی است که با خدمت خالصانه و ایجاد امیدآفرینی می‌توان این توطئه را خنثی کرد.
وی درپایان گفتگو خاطرنشان کرد: ما دنبال برگزاری انتخابات پرشور هستیم و راهبرد انتخابات همان راهبرد مدنظر رهبر انقلاب یعنی برگزاری انتخابات در امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت گسترده مردم است.
✍️سمیراسبزی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
شرکت در انتخابات، سرنوشت کشور، مجلس نخبگانی و کیفی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو