بارش پراکنده باران در تهران از دوشنبه/ افزایش نسبی دما

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش پراکنده باران در تهران از بعد از ظهر دوشنبه (۱۴ اسفند) و افزایش نسبی دما خبر داد.
بارش پراکنده باران در تهران از دوشنبه/ افزایش نسبی دما
1402/12/12 - 13:31
تاریخ و ساعت خبر:
190763
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده با استقرار جوی نسبتا پایدار، آسمان کمی ابری تا نیمه ابری گاهی با وزش باد و از بعد از ظهر امروز(۱۲ اسفند) تا ظهر دوشنبه(۱۴ اسفند) در نواحی پرتردد شهری با افزایش نسبی آلاینده‌ها پیش بینی می‌شود.
از بعد از ظهر دوشنبه تا روز سه شنبه(۱۵ سفند) در بعضی ساعات افزایش ابر و در پاره‌ای نقاط به‌ویژه ارتفاعات و مناطق غربی استان بارش پراکنده مورد انتظار است. همچنین طی این مدت افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.
براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۱۳ اسفند ) کمی ‌ابری همراه با غبار صبحگاهی یه تدریج افزایش ابر با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۱درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۱۴ اسفند ) قسمتی ابری همره با غبار محلی در بعد از ظهر افزایش ابر و بارش پراکنده باحداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
ایسنا
انتهای پیام/ن

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
افزايش دما بارش باران وضعیت جوی تهران
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو