محمدی مطرح کرد؛

آموزش اصول سالم زیستن در رویداد ملی خانواده

دبیر کارگروه سلامت و تغذیه کلان رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه گفت: در طرح ملی نهضت سواد سلامت آموزی، آموزش اصول سالم زیستن رقم می‌خورد.
آموزش اصول سالم زیستن در رویداد ملی خانواده
1402/12/18 - 19:07
تاریخ و ساعت خبر:
190935
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - محمدامین محمدی افزود: در کارگروه سلامت و سفره سالم رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه قرار است که در کنار شما مردم، به موضوعات اصیل ایرانی اسلامی و میراث کهن سرزمین‌مان و همچنین اصول سالم زیستن پرداخته شود.
وی ادامه داد: توجه به نقش مادران و نقش فرزندان در جامعه ما برای احیای سلامت بسیار جدی است. اگر ما بتوانیم در کنار ملت ایران، سواد سلامت‌مان را بالا ببریم، آن موقع است که جامعه سالم داریم. مخاطب طرح ملی نهضت سواد سلامت آموزی، دانش‌آموزان، معلمان و خانواده‌ها هستند و باید در یک حرکت دسته جمعی این رویداد و نهضت سواد سلامت آموزی رقم بخورد.
دبیر کارگروه سلامت و تغذیه کلان رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه خطاب به دانش آموزان گفت: اگر قرار است بدن سالم داشته باشیم، باید غذا، پوشاک و سفره سالمی داشته باشیم تا با کمک همین دانش‌آموزان، فرهنگ سلامت جامعه افزایش پیدا کند.
مهر
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
خانواده، سلامت، فرهنگ عامه،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو