تصاویر پرچمدار اقتصادی سامسونگ لو رفت!

گلکسی M۵۵ از اسنپدراگون ۷ نسل ۱ و دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.
تصاویر پرچمدار اقتصادی سامسونگ لو رفت!
1403/01/06 - 12:10
تاریخ و ساعت خبر:
191356
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - نسل تازه‌ای از میان‌رده‌های سامسونگ درحال از راه‌رسیدن هستند. گوشی‌های تازه‌وارد خانواده گلکسی A چندی پیش معرفی شدند و حالا نوبت به خانواده گلکسی M رسیده است. گلکسی M۵۵ یکی از میان‌رده‌های آینده سامسونگ خواهد بود که مشخصات فنی و تصاویر آن به‌تازگی فاش شده است. این گوشی مشخصات و طراحی نسبتاً متفاوتی در مقایسه با گلکسی A۵۵ دارد.
گلکسی M۵۵ تفاوت‌های قابل‌توجهی با گلکسی A۵۵ دارد




گلکسی A۵۵ پیش از این با چیپست اگزینوس ۱۴۸۰، فریم فلزی و طراحی مدرن‌تر با برآمدگی موسوم به Key Island معرفی شده بود تا میان‌رده پریمیوم سامسونگ باشد. کره‌ای‌ها برای عرضه گلکسی M۵۵ هم برنامه‌ریزی کرده‌اند تا فروش خود در بازار گوشی‌های میان‌رده را افزایش دهند؛ بااین‌حال گلکسی M۵۵ قرار نیست کاملاً شبیه به برادر ناتنی‌اش باشد. تصاویر رسمی فاش‌شده از این میان‌رده، طراحی شبیه به گلکسی A۵۴ با لبه‌های دارای انحنا را نشان می‌دهد؛ بنابراین نباید منتظر ظاهر جدیدی باشیم.
گلکسی M۵۵ به نمایشگر ۶.۷ اینچی +Super AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود. گفته‌های منابع آگاه از حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیتی این نمایشگر حکایت دارند. گمان می‌رود که قلب تپنده گلکسی M۵۵، تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ باشد. این تراشه میان‌رده قدرت پردازشی بالایی دارد، اما در مقایسه با اگزینوس ۱۴۸۰ عملکرد ضعیف‌تری را به‌نمایش می‌گذارد. ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز این تراشه را همراهی خواهند کرد.
مجموعه دوربین‌های Galaxy M۵۵ از سه دوربین با حسگرهای ۵۰+۸+۲ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی فوق‌عریض و ماکرو تشکیل شده است. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی مشخصاتی شبیه به گلکسی A۵۵ دارد؛ اما سایر دوربین‌ها از رزولوشن پایین‌تری بهره می‌برند. درعوض به‌نظر می‌رسد که دوربین سلفی گلکسی M۵۵ رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی داشته باشد که پیش‌تر چنین چیزی را در گوشی‌های سامسونگ ندیده بودیم.
سایر مشخصات این گوشی نیز مواردی چون باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی، اندروید ۱۴ با پوسته One UI ۶، بلوتوث ۵.۲ و پشتیبانی از کارت حافظه MicroSD تا سقف ۱ ترابایت را شامل می‌شوند. Galaxy M۵۵ هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده، اما احتمالاً تا چند هفته آینده رونمایی رسمی سامسونگ از این میان‌رده را شاهد باشیم.
خبرآنلاین
انتهای پیام/ن

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سامسونگ موبایل تلفن همراه
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فناوری اطلاعات
V
آرشیو