هدفون جدید هواوی با قابلیت هوش‌مصنوعی‌ از راه رسید!

هواوی هدفون دور گردنی FreeLace Pro 2 را با ویژگی‌های متنوع از جمله پشتیبانی از هوش مصنوعی عرضه کرد.
هدفون جدید هواوی با قابلیت هوش‌مصنوعی‌ از راه رسید!
1403/01/10 - 10:07
تاریخ و ساعت خبر:
191450
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - هواوی هدفون دور گردنی فری‌لیس پرو ۲ را چند هفته پیش برای بازار جهانی معرفی کرد و اکنون در بیانیه‌ای رسمی از عرضه‌ی این محصول خبر داده است.
هدفون هواوی مدل فری لیس پرو ۲ با وزن ۳۴٫۵ گرمی برای استفاده‌ی روزمره طراحی شده است و با بهره‌مندی از بند انعطاف‌پذیر و ارائه‌ی سه سَری در اندازه‌های مختلف، راحتی را برای هر کاربری تضمین می‌کند.
هدفون دور گردنی جدید هواوی با بهره‌مندی از گواهی IP55، در برابر پاشش آب مقاوم و همراهی مناسب برای فعالیت‌ و تمرین در فضای باز است.
هواوی فری لیس پرو ۲ با پشتیبانی از درایورهای دینامیک ۱۰٫۸ میلی‌متری با آهنربای دوگانه و پشتیبانی از کدک‌های L2HC و LDAC صدایی با وضوح و کیفیت بالا را تضمین می‌کند.





فناوری حذف نویز فعال هدفون فری لیس پرو ۲، سه حالت را برای تطبیق تجربه‌ی شنیداری با توجه به محیط ارائه می‌دهد. هدفون مورد بحث قابلیت اتصال هم‌زمان به دو دستگاه و حذف نویز تماس با هوش مصنوعی را نیز دارد.
هدفون دور گردنی جدید هواوی، حداکثر تا ۲۵ ساعت آهنگ پخش می‌کند و با پشتیبانی از شارژ سریع از طریق درگاه USB-C تنها با پنج دقیقه شارژ، تا پنج ساعت پخش موسیقی ارائه می‌دهد.
فری لیس پرو ۲ دارای کانکتور USB-C است که کاربران با اتصال آن به گوشی هواوی خود می‌توانند هدفون را شارژ و فرآیند اتصال بلوتوث از طریق ویژگی Huawei HiPair را آغاز کنند.
هدفون هواوی فری لیس پرو ۲ در دو رنگ سبز و مشکی عرضه می‌شود. هنوز اطلاعاتی درمورد قیمت هدفونجدید هواوی دردست نیست؛ احتمالاً شاهد قرارگیری آن در فهرست بهترین هدفون های گردنی بازار خواهیم بود.
خبرآنلاین
انتهای پیام/ن

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
هوآوی هدفون فناوری
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سبک زندگی
V
آرشیو