آمادگی ۸۰ هزار نانوایی برای دریافت زکات فطره شهروندان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از آمادگی ۸۰ هزار نانوایی برای دریافت زکات فطره خبر داد.
آمادگی ۸۰ هزار نانوایی برای دریافت زکات فطره شهروندان
1403/01/21 - 13:40
تاریخ و ساعت خبر:
191894
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - حبیب‌اله آسوده با اعلام این خبر افزود: طبق هماهنگی به عمل آمده، شهروندان می‌توانند از طریق کارتخوان نانوایی‌ها در سراسر کشور، زکات فطره خود را پرداخت کنند.
وی گفت: به همین منظور ۸۰ هزار نانوایی در سراسر کشور پیش‌بینی شده است که با نصب اطلاعیه از سوی شورای عالی زکات کشور، زکات مردم را دریافت کنند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: نانوایی‌ها از یک شب قبل از عید فطر به مدت ۷۲ ساعت برای جمع آوری زکات فطره آماده هستند.
وی خاطرنشان کرد: هموطنان همچنین می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری ۵# *۸۸۷۷* زکات فطره خود را به دست افراد کم برخوردار برسانند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، آسوده گفت: ۵۰ هزار پایگاه نیز در قالب مراکز نیکوکاری کمیته امداد، سازمان بهزیستی و صندوق‌های جمع‌آوری مستقر در نماز عید فطر با نظارت شورای مرکزی زکات با نشان شورای مرکزی زکات، امر جمع اموری زکات فطره را برعهده دارند و پایگاه‌های بدون مجوز از نظر قانونی اجازه دریافت وجوه فطره را ندارند.
ایسنا
انتهای پیام/ن

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کمیته امداد امام خمینی زکات فطره
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو