گوگل هوش مصنوعی جمینای پرو را به اندروید استودیو اضافه کرد

گوگل چت‌بات Studio Bot را در سال ۲۰۲۳ به اندروید استودیو آورد تا به سؤالات کاربران پاسخ دهد.
گوگل هوش مصنوعی جمینای پرو را به اندروید استودیو اضافه کرد
1403/01/23 - 12:44
تاریخ و ساعت خبر:
191955
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - در سال ۲۰۲۳، گوگل چت‌بات Studio Bot را به اندروید استودیو آورد تا به سؤالات کاربران پاسخ دهد. حالا طبق یک گزارش جدید، به‌جای Studio Bot، کاربران می‌توانند از مدل قدرتمند جمینای پرو در اندروید استودیو استفاده کنند. استفاده از این هوش مصنوعی اکنون به‌ صورت رایگان در نسخه پیش‌نمایش اندروید استودیو Jellyfish در دسترس است.
براساس گزارش ۹to۵Google، حالا اندروید استودیو از مدل هوش مصنوعی Gemini ۱.۰ Pro گوگل پشتیبانی می‌کند. در واقع گوگل جمینای را با استودیو بات جایگزین کرده است. با این هوش مصنوعی جدید، توسعه‌دهندگان می‌توانند اپلیکیشن خود را سریع‌تر و آسان‌تر بسازند.
گوگل می‌گوید جمینای کاملاً می‌تواند زبان طبیعی کاربران را درک کند. یک پنجره چت برای توسعه‌دهندگان در دسترس خواهد بود تا بتوانند سؤالات خود را از این هوش مصنوعی بپرسند. برای مثال، شما می‌توانید از این هوش مصنوعی بپرسید «چگونه پشتیبانی دوربین را به اپ خود اضافه کنم؟» یا «بهترین راه برای دریافت موقعیت مکانی در اندروید چیست؟» تا جمینای به شما پاسخ دهد.
یکی از کاربرد‌های جمینای در اندروید استودیو، تکمیل کد‌های توسعه‌دهندگان است. گوگل می‌گوید این هوش مصنوعی ایده‌هایی درباره اینکه چگونه توسعه‌دهندگان می‌توانند قطعات کد چندخطی خود را تکمیل کنند، ارائه می‌دهد.
حریم خصوصی نیز یکی از نکاتی است که کاربران در هوش مصنوعی به آن اهمیت می‌دهند. گوگل می‌گوید جمینای در اندروید استودیو کد‌های شما را صرفاً برای یک مکالمه حفظ می‌کند. البته شما می‌توانید این هوش مصنوعی را سفارشی کنید تا بر اساس سوابق چت‌های قبلی شما پاسخ دهد.
جمینای اکنون در نسخه پیش‌نمایش اندروید استودیو Jellyfish در بیش از ۱۸۰ کشور در دسترس است. همچنین گوگل می‌گوید که درحال‌حاضر توسعه‌دهندگان می‌توانند بدون هیچ هزینه‌ای از این ابزار استفاده کنند.
خبرآنلاین
انتهای پیام/ن

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
گوگل ، اندروید اطلاعات
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فناوری اطلاعات
V
آرشیو