نسخه جادویی گوشی ردمی توربو ۳ و تبلت ردمی پد پرو معرفی خواهد شد

نسخه جادویی گوشی ردمی توربو ۳ و تبلت ردمی پد پرو معرفی خواهد شد که این دستگاه‌ها به‌غیر از طراحی ظاهری، از نظر سخت‌افزاری تفاوتی با نسخه‌های معمولی ندارند.
نسخه جادویی گوشی ردمی توربو ۳ و تبلت ردمی پد پرو معرفی خواهد شد
1403/01/25 - 10:44
تاریخ و ساعت خبر:
191995
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - شیائومی به تازگی یک اعلامیه غافلگیرکننده به‌اشتراک گذاشته است. این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه ردمی توربو ۳ و تبلت ردمی پد پرو در یک نسخه محدود جادویی است. این تبلت و گوشی هوشمند پیش از عرضه رسمی در چین، در این نسخه جادویی عرضه می‌شوند. بیشترین مزیت این نسخه، طراحی شگفت‌انگیز و جالبی است که به این دستگاه‌ها می‌دهد.
به گزارش گیزموچاینا، در تاریخ ۹ آوریل ۲۰۲۴ (۲۱ فروردین ۱۴۰۳)، غول فناوری چینی اعلام کرد که مدل نسخه محدود ردمی پد پرو، اولین تبلت با تم هری پاتر در جهان خواهد بود. نسخه جادویی این تبلت، در ۱۰ آوریل (۲۲ فروردین ۱۴۰۳) و ساعت ۱۹ به وقت چین رونمایی می‌شود. در مورد تبلت ردمی پد پرو جادویی، در پنل پشتی لوگوی هاگوارتز قرار خواهد داشت. اما جالب‌تر اینکه این تبلت دارای یک پوشش محافظ ویژه است که شبیه نامه پذیرش دانشگاه هاگوارتز در فیلم هری پاتر است.
درحالی‌که نسخه جادویی این تبلت طراحی نسبتاً ساده‌ای دارد، نسخه جادویی گوشی ردمی توربو ۳ جزئیات پیچیده‌تری دارد. پنل پشتی این گوشی دارای نشان هاگوارتز در نیمه پایینی است. از سوی دیگر، نیمه بالایی با یک حکاکی شیک از یک گرز همراه است که ورد جادویی Lumos در هری پاتر روی آن حکاکی شده است. ماژول فلاش هم شبیه به زخم معروف شخصیت هری پاتر است. هر دو محصول با نام تجاری «هری پاتر» نیز شناخته می‌شوند.
ویژگی‌های سخت‌افزاری ردمی توربو ۳ و تبلت ردمی پد پرو
شایان ذکر است که جدای از طراحی زیبا و منحصربه‌فرد، این دو نسخه مشخصاتی مشابه مدل‌های معمولی دارند؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت که نسخه جادویی تبلت ردمی پد پرو از یک پنل LCD بزرگ ۱۲.۱ اینچی و با کیفیت 2.5K برخوردار خواهد بود؛ همچنین صفحه نمایش نیز نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. از نظر سخت‌افزاری، این تبلت به تراشه اسنپدراگون 7s نسل دوم و باتری ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد بود که از شارژ سریع سیمی ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. گوشی ردمی توربو ۳ نیز احتمالاً با صفحه‌نمایش ۶.۶ اینچی آمولد و تراشه اسنپدراگون 8s نسل ۳ همراه خواهد بود.
باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/ن

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اطلاعات گوشی ردمی ، تبلت
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سبک زندگی
V
آرشیو