چت‌بات هوش مصنوعی متا در دسترس برخی کاربران واتس‌اپ قرار گرفت

ظاهراً چت‌بات هوش مصنوعی متا با نام Meta AI، برای برخی کاربران منتخب واتس‌اپ در هند در دسترس قرار گرفته است.
چت‌بات هوش مصنوعی متا در دسترس برخی کاربران واتس‌اپ قرار گرفت
1403/01/26 - 09:37
تاریخ و ساعت خبر:
192036
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - ظاهراً چت‌بات هوش مصنوعی متا با نام Meta AI، برای برخی کاربران منتخب واتس‌اپ در هند در دسترس قرار گرفته است.
هند یکی از بزرگ‌ترین بازار‌های اپلیکیشن واتس‌اپ محسوب می‌شود و حالا متا هوش مصنوعی Meta AI خود را در دسترس برخی کاربران آن قرار داده است تا بتوانند از طریق این اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب، به‌صورت مستقیم با دستیار هوش مصنوعی این شرکت تعامل داشته باشند.
هوش مصنوعی متا برای واتس‌اپ
کاربرانی که به این ویژگی دسترسی پیدا کرده‌اند، در سمت راست و بالای لیست چت‌های واتس‌اپ خود با آیکون جدیدی مواجه می‌شوند که به‌شکل یک حلقه رنگارنگ است. Meta AI توسط مدل زبانی بزرگ این شرکت، Llama پشتیبانی می‌شود و کاربران می‌توانند در مورد موضوعات مختلفی با آن مکالمه داشته باشند.
البته باید به این نکته مهم توجه داشت که هوش مصنوعی متا درحال‌حاضر فقط برای برخی کاربران منتخب واتس‌اپ در هند در دسترس قرار است، بنابراین تا زمان دسترسی عموم کاربران به آن باید بیشتر صبر کنیم. عرضه محدود این ویژگی به این معنی است که متا احتمالاً درحال جمع‌آوری داده‌ها و بازخورد‌های کاربران در مورد Meta AI است.
متا درحال توسعه قابلیت‌های هوش مصنوعی متفاوتی برای سرویس‌های خود است. اخیراً در گزارش دیگری به توسعه قابلیت هوش مصنوعی برای نوشتن متن استوری‌های اینستاگرام اشاره شده بود. همچنین این غول فناوری برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای توسعه هوش مصنوعی عمومی دارد و اخیراً در گزارشی به توسعه یک فناوری اشاره شده بود که می‌تواند استدلال کند.
باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/ت

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
هوش مصنوعی ، متا اطلاعات
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سبک زندگی
V
آرشیو