ChatGPT برای کاربران پولی آپدیت شد: بهبود در زمینه نگارش، ریاضی و کدنویسی

OpenAI سرانجام هوش مصنوعی ChatGPT را برای اجرای مدل جدید GPT-4 Turbo خود ارتقا داده است.
ChatGPT برای کاربران پولی آپدیت شد: بهبود در زمینه نگارش، ریاضی و کدنویسی
1403/01/26 - 12:59
تاریخ و ساعت خبر:
192037
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - OpenAI سرانجام هوش مصنوعی ChatGPT را برای اجرای مدل جدید GPT-4 Turbo خود ارتقا داده است. این به‌روزرسانی باعث بهبود قابلیت‌های استدلالی چت‌بات، لحن بهتر در مکالمات و عملکرد کلی بهتر آن می‌شود.
براساس پست منتشرشده توسط OpenAI در ایکس، مدل جدید GPT-4 Turbo «قابلیت‌های نگارش، ریاضی، استدلال منطقی و کدنویسی» ChatGPT را بهبود می‌بخشد و همچنین دیتابیس این نسخه، براساس داده‌های عمومی تا دسامبر ۲۰۲۳ یعنی تا آذر و دی ماه ۱۴۰۲ آموزش داده شده است. البته باید اشاره کرد که این نسخه فقط برای مشترکین ChatGPT Plus ارائه شده است و افرادی که از نسخه رایگان چت‌بات استفاده می‌کنند، همچنان فقط به GPT-3.5 دسترسی دارند.
یکی از قابل‌توجه‌ترین تغییرات این نسخه برای کاربران، نحوه تعامل ChatGPT از طریق متن است. در واقع GPT-4 Turbo برای ارائه پاسخ‌های مستقیم‌تر، کوتاه‌تر و محاوره‌ای‌تری طراحی شده است.
برای نمایش این ویژگی، OpenAI تصویر بالا را به اشتراک گذاشته است که در آن از چت‌بات خواسته شده تا یک پیام برای اطلاع‌رسانی به دیگران برای حضور در جشن تولد بنویسد. نسخه قبلی ChatGPT، پیامی طولانی‌تر با جزئیات نه‌چندان مهم ارائه کرده است، در حالی که مدل جدید یک پیام کوتاه که شامل اصل منظور کاربر می‌شود، نوشته است.
بازخورد کاربران نسبت به ارتقاء ChatGPT
بازخورد اولیه کاربرانی که GPT-4 Turbo را امتحان کرده‌اند، نتایج امیدوارکننده‌ای را به همراه داشته است. به عنوان مثال، در حوزه کدنویسی، یکی از کاربران ایکس به یک «جهش بزرگ در زمینه ریاضیات/استدلال» اشاره کرده است. کاربر دیگری نیز در مورد توانایی مدل برای تولید کد‌های ساده‌تر و در عین حال پرجزئیات مانند افزودن خودکار پرچم برای دانلود ویدیو‌های با کیفیت بالا، اظهار نظر کرده است.
استارتاپ تحت حمایت مایکروسافت همچنین قصد دارد به سرمایه‌گذاری‌های خود برای بهبود عملکرد ChatGPT ادامه دهد. لازم به ذکر است که مدل GPT-4-Turbo در حال حاضر از طریق مایکروسافت کوپایلوت هم برای کاربران عادی و هم برای کاربران مشترک نیز در دسترس است، اما نسخه قدیمی‌تر آن محسوب می‌شود.
باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/ن

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
هوش مصنوعی ، چت جی پی تی اطلاعات
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سبک زندگی
V
آرشیو