مربی پرورشی زرندیه:

بخش عظیمی از امنیت جامعه ، مرهون حجاب و عفاف بانوان است

مربی پرورشی زرندیه گفت: حجاب قایق نجاتی است که بتوان با چنگ زدن به آن خود را از پستی و بلندی ها و منجلاب زندگی‌نجات داد و رحمتی است که با آن میتوان هر قله ای را در نوردید.
بخش عظیمی از امنیت جامعه ، مرهون حجاب و عفاف بانوان است
1403/02/25 - 11:31
تاریخ و ساعت خبر:
193277
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از استان مرکزی، خبرنگار خبرگزاری زنان با ریحانه آقامحمدی مربی پرورشی شاغل در آموزش و پرورش شهرستان زرندیه به گفتگو پرداخته است.
ریحانه آقامحمدی گفت: از نظر من رمز موفقیت هر انسانی در ابتدا یاری خدا، دعای خیر و پشتیبانی روحی خانواده و در آخر تلاش ها و تسلیم نشدن شخص می باشد. هرچقدر خواستن ها بیشتر باشد توانستن ها بیشتر خواهد بود به این شرط که انسان خود را نباخته و در برابر ناملایمات زندگی قوی بماند. کمال گرا بودن در حد اعتدال و درست، و در پی آن تلاش مستمر میتواند هرکسی را به موفقیت برساند.
۴وی ادامه داد: هرچیزی که من امروز هستم را مدیون خانواده ام یعنی پدرو مادرم و خواهرانم هستم. چون بدون پشتیبانی و قوت قلب آن ها و دعاهایشان هرگز نمی توانستم به جایگاهی که الان توانسته ام کسب کنم برسم. واضح و مبرهن است که این مهم، مربوط به چند سال اخیر و تلاش برای بدست آوردن شغل و موقعیت اجتماعی نیست بلکه من خودم را از کودکی مدیون آنها می بینم.
آقامحمدی تصریح کرد: جامعه ما با آماده سازی بستر مناسب برای تحصیل، امنیت و مشخص کردن راه علم و ارزش نهادن به مقام و جایگاه بانوان نقش بسیار مهمی در هرچیزی که من امروز هستم داشته است. زیرا باعث شده که من دغدغه ی ساده ترین و سطحی ترین نیازهای خود و دغدغه ی دیده شدن و دستیابی به حق و حقوق خود به عنوان یک شهروند و یک انسان را نداشته باشم تا بتوانم با خیالی آسوده به تحصیل و ارتقا خود بپردازم. البته که در این میان انتظاری بیشتری از مردم جامعه در جهت دانستن منزلت حقیقی معلم میرود.
این مربی پرورشی بیان کرد: جامعه قسمت بیشتری از همان امنیت و آرامش و خاطر و گرامی داشت مقام زن در خود را که عرض نمودم، وامدار همین حجاب است. در مدح و ستایش این مهم الهی همین بس که بگویم حجاب سپری است که با آن میتوان تمام مشکلات و سختی ها را کنار زد، قایق نجاتی است که بتوان با چنگ زدن به آن خود را از پستی و بلندی ها و منجلاب زندگی‌نجات داد و رحمتی است که با آن میتوان هر قله ای را در نوردید. زیرا منشا آن الهی است و خداوند متعال هرچقدر رضایت بیشتری از بنده خود داشته باشد، بنده ی حقیر او نیز رستگار تر خواهد بود.
وی افزود: چنگ زدن به ریسمان الهی را فراموش نکنید، همیشه چیزی برای خواستن از خدا داشته باشید و برای آن دل خداوندگار را بدست بیاورید تا به خواسته ی خود برسید. اینگونه زندگی تان رنگ و روی الهی می گیرد و همزمان در مسیر الهی قرار می گیرد. هرگز از تلاش خود دست نکشید زیرا در انتهای هر تلاشی موفقیت انتظار شما را می کشد. هرچند اگر به آن شکلی که شما می خواهید یا کاملا ملموس نباشد.
آقامحمدی در پایان خاطرنشان کرد: همیشه در نظر بگیرید که شما در این دنیا تنها یک بار شانس زندگی کردن را دارید پس همیشه امروز را طوری بگذرانید که فردا از دیروز خود پشیمان نباشید. همواره خودتان را مدیون پدرو مادرتان بدانید و در روز موفقیتتان آن ها را از یاد نبرید.

خبرنگار: ریحانه حسینی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
حجاب، قایق نجات، مربی پرورشی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مرکزی
V
آرشیو