رئیس بسیج سازندگی کل کشور:

حقیقت یافتنی و نه بافتنی است/ امروز جنگ بین امید و ناامیدی است

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: امروز جنگ بین امید و ناامیدی در دنیا در حال وقاع است و این اتفاق در جهان در حال رقم خوردن می‌باشد.
حقیقت یافتنی و نه بافتنی است/ امروز جنگ بین امید و ناامیدی است
1403/02/29 - 12:01
تاریخ و ساعت خبر:
193428
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سردار محمد زهرایی در رویداد 48 ساعته رسانه امید که در دانشگاه انقلاب اسلامی در میدان سپاه در حال برگزاری است در جمع اصحاب رسانه گفت: امروز جنگ بین امید و ناامیدی در دنیا در حال وقاع است و این اتفاق در جهان در حال رقم خوردن می‌باشد.
رئیس سیج سازندگی کل کشور با بیان اینکه حقیقت یافتنی و نه بافتنی است، ادامه داد: امروز نبرد حقیقی بین جبهه حق و باطل است.
وی افزود: خورشید با طوفان الاقصی از پشت ابر بیرون آمد و اسرائیل 80 سال دروغ گفت اما با طوفان الاقصی بیداری ملت‌ها رقم خورد و کمتر از زمان کوتاهی 200هزار نفر و 60 هزار گروه توسط رسانه‌هایشان ریزش داشتند.
زهرایی تصریح کرد: طوفان الاقصی حقیقت موضوع غزه را نمایان کرد و وعده صادق خیزش جنبش های دانشجویی را رقم زد که در دانشگاه‌های سراسر دنیا بیداری ملت‌ها در حمایت از مردم مظلوم غزه رقم خورد.
این مسئول با اشاره به اینکه امید مثل چراغ است، گفت: نسبت امید و ناامیدی مثل روشنایی و تاریکی است، ناامیدی معنا ندارد، زمانی که امید برجسته و پررنگ باشد و وقتی افکار مردم پر از اخبار مفید و امیدآفرین شود، جایی برای ناامیدی وجود ندارد.
وی ادامه داد: زلزله‌ای که در سرپل ذهاب اتفاق افتاد و مردم این منطقه بسیاری از عزیزان خود را در این حادثه از دست دادند، زمانی که در منطقه حاضر شدیم، به عینه می‌توانستید ناامیدی را در چشم‌های این عزیزان ببینید اما بسیج سازندگی با استقرار شبانه‌روزی در منطقه امید را در منطقه نمایان کرد.
زهرایی افزود: در حادثه پل دختر، 1700 خانه به دلیل سیل زیر گل و لای رفتند، بچه‎های بسیجی و نیروی سازندگی با تلاش شبانه‌روزی توانستند گل و لای را از کوچه‌ها از بین بردند.
رئیس بسیج سازندگی تاکید کرد: انسان‌ها به همدیگر حس حیات و امید می‌دهند و امید نوری است که قلب‌ها را به همدیگر نزدیک و کشور را به اتحاد یک‌رنگی می‌رساند.
وی بیان کرد: موضوع کرونا در کشور و سراسر دنیا ناامیدی محض بین امید و ناامیدی بود، ویروسی که در همه ملت‌ها ورود کرد و در پیشرفته‌ترین کشورهای دنیا با صحنه‌های غارت فروشگاه‌ها مواجه بودیم اما در ایران اسلامی پیوندهای اجتماعی بیشتر شد و از کمک‌های مومنانه تا خدمات پزشکی و درمانی و وجود اقشار مختلف مردم برای نابودی این ویروس در کشور موجی از همدلی و امید را بین مردم زنده کرد.
زهرایی ادامه داد: 300 طلبه داوطلبانه برای کفن و دفن کشته شدگان ویروس کرونا داوطلب شدند، با ورود ویروس کرونا مافیای تولید ماسک و گرانی این مهم رقم خورد که 8 هزار و 400 کارگاه بسیج شدند و ماسک تولید کردند و مافیای ماسک در کشور به همت مردم و نیروهای بسیجی از بین رفت.
این مسئول با اشاره به اینکه هرجا نیاز به خدمت‌رسانی باشد، نیروهای سازندگی در صحنه حضور دارند، گفت: برای ما جامعه هدف مهم نیست، مهم امیدآفرینی و رفع محرومیت‌زدایی در سراسر ایران و به ویژه در مناطقی است که نیازمند حضور ما و نیروهای بسیجی هستند.
وی تاکید کرد: در سیل اخیر سیستان و بلوچستان نیروهای فرهنگی بسیج سازندگی با تهیه اسباب بازی و وسایل فرهنگی در منطقه حاضر شدند و تمامی بچه‌ها و دانش‌آموزان منطقه را در مکانی گرد هم آوردند و با برگزاری مسابقه و جشن، امیدی که به دلیل سیل از بین رفته بود، بین بچه‌های منطقه زنده کردند.
زهرایی با اشاره به اینکه امید یعنی من و شما در کنار همدیگر دشمن را در جنگ رسانه‌ای به زانو درآوریم، ادامه داد: گفتمان انقلاب اسلامی همه گفتمان‌ها را به زانو درآورده است و امید نیز تکثیر می‌شود و ما باید پیام‌آور امید در دنیا باشیم.
این مسئول افزود: یک خانه در یک روستا تخریب می‌شود، دشمن این موضوع را در رسانه برجسته و پررنگ می‌کند اما ساخت 12 هزار مسکن کمیته امداد و 20 هزار پروژه سازندگی در کشور را نمی‌بیند و این را خط اول اخبار نمی‌کند زیرا در تلاش است تا ناامیدی را بین مردم ترویج دهد و مردم را نسبت به نظام بدبین کند.
وی تاکید کرد: دست تک تک اصحاب رسانه را می‌بوسم و بچه‌های جبهه انقلاب اسلامی پای کار آمدند تا منعکس کننده دستاوردهای نظام در کشور باشند.
زهرایی در پایان اظهار داشت: جام رسانه ای امید باید به جریان رسانه ای تبدیل شود و جریان اخبار مثب و امیدآفرین در کشور شود و فضا را پر از امیدآفرینی کند.
انهای خبر/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سردار محمد زهرایی ، رئیس بسیج سازندگی کشور ، جنگ ، امید ، ناامیدی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
V
آرشیو