فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان عنوان کرد

دعوت چهره به چهره برای تحقق مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح وظیفه امروز همگان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان گفت: اکنون دو مسئولیت بزرگ داریم، چهره به چهره برای حضور مشارکت حداکثری تلاش کنیم و مسیولیت دیگر ما؛ انتخاب فرد اصلح است.
دعوت چهره به چهره برای تحقق مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح وظیفه امروز همگان است
1403/04/08 - 15:25
تاریخ و ساعت خبر:
194959
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار صابر حیدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در جشن بزرگ غدیر در پارک لاله شهر میلاجرد گفت: از بدو خلقت با دو جبهه روبرو بودیم جبهه حق و جبهه باطل. جبهه حق آدم و جبهه باطل شیطان بود.
وی با اشاره به داستان قرآنی طالوت و جالوت، بیان کرد: طالوت جبهه حق و جالوت جبهه باطل. این داستان قرآنی کاملا ولایت مداری و عمل به حرف ولی و تاثیر آن در نصرت الهی را می آموزد. در طول تاریخ سه تا ۳۱۳ داریم. ۳۱۳ نفر طالوت، ۳۱۳ جنگ بدر پیامبر، ۳۱۳ نفر یاران امام زمان است.
سرهنگ حیدری تصریح کرد: همانطور که یاران طالوت با راهنمایی رهبر خود به نصرت الهی ایمان آوردند و‌ پیروز شدند، امروز اگر ما نیز حرف ولی خود را گوش کنیم نصرت خدا داده می شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان گفت: امروز ولی ما دستور داده حرکت کنیم برای حضور حداکثری و خداوند نصرت را به مخلصین می دهد.
وی ادامه داد: رهبر انقلاب بارها تاکید کردند به داخل تکیه کنید و شهید رییسی به توان داخلی تکیه کرد و موفقیت ها و پیشرفت های چشمگیر ایران را در عرصه های مختلف در سال های اخیر مشاهده کردیم.
سرهنگ حیدری در پایان خاطرنشان کرد: اکنون دو مسئولیت بزرگ داریم، چهره به چهره برای حضور مشارکت حداکثری تلاش کنیم و مسیولیت دیگر ما؛ انتخاب فرد اصلح است.
خبرنگار: زهرا خسروبیگی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
انتخابات، اصلح، مشارکت حداکثری،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مرکزی
V
آرشیو