رئیس انجمن پزشکان عمومی ایران:

پزشکان عمومی در خط مقدم مواجهه با بیماران قرار دارند

رییس انجمن پزشکان عمومی ایران، با اشاره به حضور ۱۰۰ هزار پزشک عمومی در کشور، گفت: پزشکان عمومی در خط مقدم مواجهه با بیماران قرار دارند.
پزشکان عمومی در خط مقدم مواجهه با بیماران قرار دارند
1403/05/30 - 14:00
تاریخ و ساعت خبر:
197060
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - احمد ولی پور در آستانه برگزاری همایش تازه‌های بالینی و مراقبت‌های اولیه در طب عمومی، اظهار داشت: انجمن پزشکان عمومی ایران، همایش تازه‌های بالینی و مراقبت‌های اولیه در طب عمومی را با دعوت از اساتید رشته‌های مختلف تخصصی به عنوان مدرس و با حضور هزار نفر از پزشکان عمومی سراسر کشور برگزار می‌کند.
وی با اعلام اینکه همایش تازه‌های بالینی و مراقبت‌های اولیه در طب عمومی دارای ۱۵ امتیاز بازآموزی برای همکاران است، افزود: در کنار این همایش شرکت‌های مختلف فعال در حوزه سلامت از جمله شرکت‌های دارویی، تجهیزاتی و…، نمایشگاه بزرگی را دایر خواهند کرد.
رئیس همایش تازه‌های بالینی و مراقبت‌های اولیه در طب عمومی، تاکید کرد: هدف از برگزاری این همایش ارتقا دانش علمی همکاران خصوصاً در بحث بیماری‌های شایع است که بیشترین بار مراجعات به پزشکان عمومی را دارند.
ولی پور ادامه داد: شعار اصلی همایش احیای طب عمومی در نظام سلامت کشور است.
وی افزود: حدود ۱۰۰ هزار پزشک عمومی در سراسر کشور و خط مقدم مواجهه با بیماران قرار دارند و خدمات بهداشتی و پیشگیری و درمانی را به مردم ارائه می‌دهند.
رئیس انجمن پزشکان عمومی ایران تاکید کرد: لازم است این قشر بزرگ از ارائه دهندگان خدمت مورد توجه ویژه و پشتیبانی سیاست‌گذاران حوزه سلامت قرار گیرند تا بتوانیم هموطنان را در دوردست‌ترین نقاط کشور تحت خدمات بهداشتی و درمانی مناسب قرار دهیم.
ولی پور افزود: گروه هدف تازه‌های بالینی و مراقبت‌های اولیه در طب عمومی را، پزشکان عمومی سراسر کشور عامل می‌شوند که ۱۵ امتیاز بازآموزی برای همکاران در نظر گرفته شده است.
همایشی تازه‌های بالینی و مراقبت‌های اولیه در طب عمومی، در روزهای ۳۱ مرداد الی دوم شهریور ۱۴۰۳ در مرکز همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
رئیس انجمن پزشکان عمومی ایران،همایش تازه‌های بالینی و مراقبت‌های اولیه در طب عمومی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
بهداشت و سلامت
V
آرشیو