سرویس‌دهی متروی تهران به شرکت‌کنندگان در مراسم جاماندگان اربعین

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه اعلام کرد: از ساعت ۵:۳۰ صبح روز یکشنبه ۴ شهریور، آماده ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان در مراسم جاماندگان اربعین هستیم.
سرویس‌دهی متروی تهران به شرکت‌کنندگان در مراسم جاماندگان اربعین
1403/06/03 - 10:50
تاریخ و ساعت خبر:
197214
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - رضا محمدنژاد، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه اظهار داشت: یکشنبه سرویس‌دهی در تمامی خطوط درون‌شهری از ساعت ۵:۳۰ آغاز خواهد شد. با توجه به مسیر پیاده‌روی اربعین، خطوط ۱ و ۶ بیشترین بار مسافری را بر عهده دارند؛ با این حال، در کل شبکه مترو آماده ارائه خدمات مناسب به زائران خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه در مسیر بازگشت از حرم عبدالعظیم حسنی (ع)، ایستگاه شهرری به دلیل نزدیکی به حرم با حجم بالایی از مسافر مواجه خواهد شد، گفت: به منظور افزایش رفاه مسافران، هماهنگی‌های لازم با شرکت واحد اتوبوسرانی برای انتقال زائران به ایستگاه‌های شهدای دولت‌آباد و کیانشهر در خط ۶ نیز صورت گرفته است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد: زائران در هنگام بازگشت، با توجه به مقصد خود می‌توانند به ایستگاه‌های خطوط ۱ و ۶ بروند و به وسیله اتوبوس مراجعه کنند.
محمدنژاد با تاکید بر اینکه تردد در تمامی ایستگاه‌ها به صورت لحظه‌ای رصد می‌شود و در صورت مشاهده ازدحام مسافری، برنامه‌ریزی‌های لازم برای اعزام قطار فوق‌العاده انجام شده است، خاطرنشان کرد: متروی تهران با به‌کارگیری تمامی امکانات تلاش می‌کند تا بهترین خدمات را ارائه دهد.
باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/ن

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جاماندگان اربعین ، متروی تهران،سرویس‌دهی متروی تهران
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
V
آرشیو