فردا، آخرین مهلت ثبت‌نام در رشته‌های بدون آزمون دوره‌های کاردانی و کارشناسی

مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته برای پذیرش در مجموعه‌هایی که پذیرش آنها در دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته و دوره‌های‌ کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای (دانشگاه ملی مهارت) و موسسات آموزش عالی و غیرانتفاعی سال ۱۴۰۳ براساس معدل کاردانی صورت می‌گیرد، فردا پایان می یابد.
فردا، آخرین مهلت ثبت‌نام در رشته‌های بدون آزمون دوره‌های کاردانی و کارشناسی
1403/06/08 - 11:10
تاریخ و ساعت خبر:
197409
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مهلت ثبت نام در دوره‌های‌ کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ برای آن رشته هایی که براساس «معدل کاردانی» صورت می‌گیرد، فردا جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ پایان می یابد و داوطلبان در این فرصت باید نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.
در ضمن متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام خود را در این مرحله تکمیل و کدِ رهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می توانند تا تاریخ ۹ شهریور ۱۴۰۳ نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.
همچنین ، فرصت ثبت‌نام در رشته‌هایی که پذیرش آنها در دوره‌های‌ کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای (دانشگاه ملی مهارت) و موسسات آموزش عالی و غیرانتفاعی سال ۱۴۰۳ صرفاً براساس سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» صورت می‌گیرد نیز فردا پایان می یابد.
از همین رو به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر و مساعدت برای آن دسته از داوطلبانی که برای ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که بتوانند تا پایان روز جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.
همچنین متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام خود را برای این مرحله تکمیل و کدِ رهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند تا تاریخ ۹ شهریور ۱۴۰۳ نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.
ایسنا
انتهای پیام/ن

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
رشته های بدون آزمون کنکور ثبت نام کاردانی به کارشناسی آزمون
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
V
آرشیو