ترافیک ۶ کیلومتری در آزاد راه تهران- شمال

براساس دستورالعمل و هماهنگی های به عمل آمده حوالی از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه از سمت پل زنگوله به سمت چالوس محدوده کندوان یک طرفه می شود و درصورت تخلیه بار ترافیکی ۲ طرفه شدن مسیر دوباره اعلام خواهد شد.
ترافیک ۶ کیلومتری در آزاد راه تهران- شمال
1403/06/13 - 19:13
تاریخ و ساعت خبر:
197597
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - فرمانده پلیس راه ولی آباد کندوان با اشاره به ترافیک ۶ کیلومتری در آزاد راه تهران- شمال، گفت : تردد خودروها حوالی ساعت ۱۲ امروز به منظور تخلیه بار ترافیکی در مسیر جنوب به شمال در محدوده کندوان و استان البرز از چالوس به کرج ممنوع شد.
سرگرد حسین نیک پیمان روز سه شنبه افزود : آنچه در ارتباط با این محور گزارش شده ترافیک پرحجم به طول حدود ۶ کیلومتر در تونل های آزاد راه تهران - شمال است و همچنین در محدوده کندوان هم در نقاطی مانند پل زنگوله، ارتفاعات سیاه بیشه و نقاط پایین دست سیاه بیشه ترافیک گزارش شده است.
وی اظهار کرد : براساس دستورالعمل و هماهنگی های به عمل آمده حوالی از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه از سمت پل زنگوله به سمت چالوس محدوده کندوان یک طرفه می شود و درصورت تخلیه بار ترافیکی ۲ طرفه شدن مسیر دوباره اعلام خواهد شد.
وی گفت : به علت تعطیلات روزهای پایانی صفر و استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران برای گذر از این مسیر از روز یکشنبه تاکنون شاهد ترافیک پرحجم در جاده چالوس و کرج به ویژه محدوده کندوان هستیم.
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
ترافیک
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
V
آرشیو