همایش بانوان اثرگذار در مازندران برگزار میشود / تدوین کتاب زنان اثرگذار استان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از تجلیل 18 بانوی اثرگذار مازندران و تدوین کتاب زنان اثرگذار استان در همایش بانوان اثرگذار خبر داد.
همایش بانوان اثرگذار در مازندران برگزار میشود / تدوین کتاب زنان اثرگذار استان
1401/12/21 - 09:25
تاریخ و ساعت خبر:
145957
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به اینکه همایش بانوان اثرگذار در استان برگزار میشود گفت: کتاب زنان اثرگذار استان تدوین م شود و در این همایش از پوستر این کتاب رونمایی خواهد شد.
سمیه قاسمی طوسی گفت: این برنامه در راستای نخستین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار کشور، اجرا خواهد شد و‌ در این مراسم از ۱۸ بانوی اثرگذار مازندران نیز تجلیل به عمل می‌آید. ‎
وی درخصوص زمان برگزاری این همایش نیز گفت: این مراسم یکشنبه ۲۱ اسفند ‌ماه با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه کربلا و مدیران دیگر برگزار می‌شود.
طوسی هدف از برگزاری این همایش را معرفی زنان و ایجاد انگیزه درمیان جامعه بانوان و همچنین قدردانی، بهره‌برداری، حمایت و نیز کمک به رشد و ارتقای خلاقیت بانوان عنوان کرد.
وی تصریح کرد: زنان محور خانواده و جامعه هستند و مجموعه امور بانوان استانداری نیز به ارتقاء و پیشرفت آن‌ها کمک می‌کند و این مجموعه با جدیت، مشکلات زنان شاغل را پیگیری کرده از طرح‌های کارآفرینی و کارگاه‌های مهارتی که به‌صورت فراگیر در دانشگاه‌های سراسر استان اجرا می‌شود، حمایت و پشتیبانی می‌کند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران خاطر نشان کرد: از دستگاه‌های مرتبط و فرمانداری‌های استان تقریبا نام ۱۶۰ نفر از بانوان تاثیرگذار استان در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری، ورزشی و اقتصادی استان از طریق دانشگاه‌ها، فنی حرفه‌ای، صمت، پارک علم و فناوری و … معرفی شدند که با بررسی و نظر هیأت داوران، برترین‌ها انتخاب و ضمن تقدیر به جامعه نیز معرفی خواهند شد.
وی با بیان این‌که بخش دیگری از این بانوان نیز از طریق سامانه کشوری گوهرشاد ثبت‌نام خود را انجام دادند، گفت: در این همایش ۱۸ نفر از بانوانی که بیشترین امتیاز را داشته باشند، مورد تجلیل قرار خواهند گرفت و همچنین به سه نفر از آنها به‌عنوان نفرات برتر تندیس زنِ تاثیرگذار اهدا خواهد شد.
مدیرکل امور امور زنان همچنین از تدوین کتاب زنان اثرگذار استان خبر داد.
لازم به ذکر است؛ در این همایش با حضور حسینی‌پور استاندار مازندران ، آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه کربلا و جمعی از خانواده‌های ایثارگران از پوسترِ این کتاب با عنوان « سوسِره» نیز رونمایی خواهد شد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
همایش بانوان اثرگذار، استان مازندران، کتاب زنان اثرگذار استان مازندران،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل های بانوان
V
آرشیو