مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

هر روزی که دشمن توسط ایران قدرتمند، زمین گیر و نا امید شود ؛ ایام الله است

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ملت و ولایت دو بال قدرتمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
هر روزی که دشمن توسط ایران قدرتمند، زمین گیر و نا امید شود ؛ ایام الله است
1402/10/09 - 13:23
تاریخ و ساعت خبر:
178983
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - _سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام علی اکبرپور در همایش گرامیداشت نهم دیماه که در محل حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان گفت : ۹ دی روز بصیرت و روز میثاق امت با ولایت است، از اول انقلاب تاکنون، هر روز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، هر روز دچار یک فتنه داخلی یا خارجی، در ابعاد مختلف و نگاه‌های متفاوت و ابزار مختلف بوده و با همه این وجود امروز ایران اسلامی با عزت و اقتدار تر از گذشته بر روی پای خود ایستاده و با قدرت به پیش می‌رود. پس از پیروی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، دشمنان در اطراف کشورمان حاضر شده و سعی کردند با اقدامات مختلفی در استان‌هایی مثل خوزستان، سیستان و بلوچستان، کردستان و غیره انقلاب را از پای در آورند، در ادامه جنگ تحمیلی را به راه انداختند و طی هشت سال علیه کشور و نظامی نوپا، دیوانه وار، به در و دیوار زدند اما به نتیجه نرسیدند.
وی بیان کرد: دشمن و کج فهمان داخلی و خارجی پس از اینکه تیرشان به سنگ خود، فتنه ۷۸ را به راه انداختند و گفتند دیگر کار نظام، تمام است اما همه دیدند که ۲۳ تیر ماه مردم سینه سپر کرده و نگذاشتند به نظام و رهبری لطمه‌ای وارد شود. پس از این فتنه، دشمن در اتاق‌های فکر و با برگزاری جلسات و نشست‌های مختلف، ابر فتنه مخملی دنیا را در برنامه‌ای که افتخار مردم ایران محسوب می‌شود، انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ و با بهره گیری از واسطه‌های مقدس و افرادی به ظاهر دارای آبرو، فتنه ۸۸ را رقم زدند و هشت ماه کشور را به آشوب کشیدند، در این جریان دشمنان و کج فهمان داخلی و بیرونی عقل و توان خود را روی هم گذاشته بودند اما باز هم نتوانستند به نتیجه برند.
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، گفت: در ادامه برنامه‌های دشمن، جریان نهم دیماه رخ داد، سیل خروشان امت اسلامی مردم فهیم و بصیر انقلاب، با جان و دل حماسه‌ای آفریدند که باعث نا امیدی دشمن شد. نهم دی ماه از ایام الله است، و هر روزی که دشمن از سمت ایران قدرتمند زمین گیر و نا امید شود همچون ۹ دی ، برای ایران اسلامی ایام الله است.
اکبر پور افزود : دشمن در سال ۸۸، بعد از هشت ماه دست و پازدن، جنایت و خیانت، وقتی که دید مردم وارد صحنه شدند متوجه شکست مجدد خود شدو باید به این دشمن به ظاهر دانا گفت مردم ما بصیر تر از آن هستند که فکرش را می‌کند. دشمنان در سال‌های ۹۶و۹۸ و ۱۴۰۱ و غیره نیز با راه اندازی فتنه‌های مختلف سعی کردند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کنند، اما انقلاب اسلامی ایران اراده حضرت حق بوده و کسی نمی‌تواند جلوی اراده خداوند را بگیرد.
وی تاکید کرد: اگر این همه هجمه‌ها و فتنه‌ها بر کهن کشور وارد شده بود، آن کشور و حکومتش، نقش بر زمین می‌شد، اما ایران اسلامی شکوفنده تر، توفنده‌تر و تیز تر از گذشته در حال طی مسیر توسعه و پیشرفت و اقتدار خود است.اگر بصیرت وجود داشته باشد، معجزه می‌آفریند، امروز همه دنیا علیه رژیم صهیونیستی بوده و برایشان ظلم‌های این رژیم قابل تحمل نیست اما با این حال برخی از مزدوران، جیره خواران، نوچه ها و کسانی که منافعشان در حمایت از این رژیم است، از منافع خود برای پاسداشت اسلام و مسلمین نمی‌گذرند و شاید به ظاهر علیه رژیم صهیونیستی سخن بگویند اما در پنهان از آنان حمایت می‌کنند.
وی افزود: ما در رأس همه فتنه‌ها، الان اینجاییم، خیلی‌ها امیدوار بودند انقلاب شش ماهی و سپس یک سالگی اش را نبیند اما امروز بیش از ۴۴ سال از زمان پیروزی انقلاب اسلامی گذشته و ما هر سال جشن پیروزی خود را با شکوه تر از گذشته برگزار می‌کنیم
و دشمن بداند دو بال ملت و ولایت دلیل ماندگاری انقلاب اسلامی است، هر کجا که این دو بال در کنار هم بودند، معجزه رخ می‌دهد، هر کجا که مردم در صحنه بودند و با ولایت همراه بودند خوش درخشیدند و تمام فتنه‌ها و برنامه‌های دشمن از بین می‌رود.
وی گفت: نباید بگذاریم فاصله‌ای بین مردم و ولایت بیفتند که اگر فاصله‌ای ایجاد شود، پیشرفت و توسعه در کشور معنایی نخواهد داشت.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام علی اکبرپور ، همایش گرامیداشت نهم دی، شکست دشمنان نظام، یوم الله
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو