مدرس دانشگاه در گفتگو با «زنان نیوز»:

بانوان در تربیت نسل حسینی رسالت سنگینی بر عهده دارند

مدرس دانشگاه گفت: زنان رسالت بسیار سنگینی در تربیت انسان‌هایی در مکتب حسینی بر عهده دارند و محرم و صفر فرصت بسیار خوبی برای بهره‌گرفتن از این مکتب برای تربیت دینی آیندگان است.
بانوان در تربیت نسل حسینی رسالت سنگینی بر عهده دارند
1403/05/15 - 10:19
تاریخ و ساعت خبر:
196235
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از البرز؛ سمیه اکبری در گفتگو با خبرنگار ما گفت: امام حسین (ع) می‌خواهد که همه انسان‌ها در مکتب ایشان بزرگ و پرورش یابند زیرا مکتب اباعبدالله (ع) انسان‌ساز و راه سعادت انسان در دنیا و آخرت است.
مدرس حوزه و دانشگاه ادامه داد: در عصر کنونی که دشمن در جنگ شناختی ایمان و عقاید مردم و به ویژه نسل آینده کشور را نشانه گرفته است، باید راه سعادت یعنی مکتب سیدالشهدا (ع) را در پیش گیریم تا امام حسین (ع) از ما راضی باشند.
وی افزود: یکی از امتیازاتی که انسان در مکتب اباعبدالله (ع) دریافت می‌کند و از این مجالس باید بگیرد، وَاِلا اگر نگیرید زیاد نفعی نکرده‌اید، این است که روح خودش را به مقام سلم برسد و سالم شود.
اکبری تصریح کرد: امروز آمار بیماری‌های روانی در جامعه افزایش یافته است زیرا از ریسمان ولایت و اهل بیت (ع) فاصله گرفتیم، پیامبر اکرم (ص) در حدیث ثقلین راه سعادت و خوش بختی را چنگ زدن به ریسمان ولایت و قرآن می‌دانند.
وی گفت: باید در مجالس اباعبدالله روح خودت را سالم کنید و کینه و دشمنی را از خود دور کنید و برای آشتی کردن پیش‌قدم شوید زیرا امام حسین (ع) برای حفظ دین اسلام خود و خانواده‌اش را فدا کرد و ما باید وامدار راه ایشان باشیم.
مدرس حوزه و دانشگاه ادامه داد: زنان رسالت بسیار سنگینی در تربیت انسان‌هایی در مکتب حسینی بر عهده دارند و محرم و صفر فرصت بسیار خوبی برای بهره‌گرفتن از این مکتب برای تربیت دینی آیندگان است.
اکبری افزود: امروز دشمن در فضای مجازی به معنی واقعی کلمه نسل آینده کشور را محاصره کرده و می‌خواهد آنها را سرباز خود کند و راه این جنگ جهاد تبیین و بهره‌گیری از سبک زندگی اهل بیت (ع) است.
وی در پایان اظهار داشت: امام حسین (ع) درس آزادگی، ایمان، صبر، بردباری را به همه آیندگان منتقل کرد و جوانان باید مکتب اباعبدالله (ع) را برای زندگی خود سرمشق قرار دهند زیرا غرب از نداشتن ایمان به نابودی کشانده شده و اگر آزادی بیان به معنی واقعی وجود داشت، شاهد سیل عظیمی از مردم سراسر دنیا به دین اسلام بودیم.
انتهای خبر/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زنان، مکتب، اباعبدالله، امام حسین، تربیت
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
زن و خانواده
V
آرشیو