مشاور خانواده در گفتگو با «زنان نیوز»:

والدین کلاس سبک زندگی را برای فرزندان جدی بگیرند/ زندگی مشترک شوخی بردار نیست

مشاور خانواده گفت: والدین کلاس سبک زندگی را جدی بگیرند و دختر و پسر خود را به این کلاس ها بفرستند تا زندگی کردن را در زندگی مشترک بیاموزند.
والدین کلاس سبک زندگی را برای فرزندان جدی بگیرند/ زندگی مشترک شوخی بردار نیست
1403/06/21 - 08:47
تاریخ و ساعت خبر:
197742
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از البرز؛ مریم زندی در گفتگو با خبرنگار «زنان نیوز» گفت: زندگی مشترک شوخی‌بردار نیست و جوانان باید با گوش و چشم باز انتخاب کنند و در زمان طنش راه چاره را در طلاق پیدا نکنند.
مشاور خانواده ادامه داد: متاسفانه امروز با افزایش آمار طلاق روبرو هستیم، زندگی‌هایی که عمر کوتاه دارند، اما به طلاق منتهی می‌شوند.
زندی افزود: متاسفانه برخی از زوجین طریقه زندگی کردن را آموزش ندیدند و وقتی در زندگی مشترک وارد می شوند، تازه این مشکلات نمایان می شود.
وی تصریح کرد: والدین از نوجوانانی تا جوانی، فرزندان خود را به انواع کلاس‌های موسیقی، تئاتر، زبان، ورزش و ... می‌فرستند اما کلاس آموزش سبک زندگی در این بین جایگاهی ندارد.
مشاور خانواده با بیان اینکه گذشت زندگی را شیرین می‌کند، گفت: زوجین باید یاد گرفته باشند که برخی از مشکلات را نبینند و زندگی کنند یا اگر خطایی از یکی سر زد، آن را نادیده بگیرند.
زندی ادامه داد: متاسفانه جوانان طریقه و سبک زندگی را آموزش ندیدند و وارد زندگی مشترک می شوند و اولین راه حل را در طلاق پیدا می کنند.
وی افزود: من با زوجینی در مرکز مشاوره روبرو هستم که عمر زندگی آنها به یک ماه نرسیده اما هر دو طرف مصمم به جدایی هستند.
مشاور خانواده تاکید کرد: زندگی، افراد را صبور می کند و اگر زوجین صبر را آموزش دیده باشند، طلاق برای آنها بی معنی می شود و می دانند که با گذشت زمان مشکلات حل می شود.
زندی گفت: زندگی مشترک سختی و شیرینی های زیادی دارد و اگر سختی ها نباشد، شیرینی ها اتفاق نمی افتد.
وی ادامه داد: انسان ها در رنج و سختی، رشد می کنند و هیچ کار خداوند بی حکمت نیست و باید با صبر و توکل بر مشکلات غلبه کرد و زندگی کرد.
مشاور خانواده در پایان اظهار داشت: والدین کلاس سبک زندگی را جدی بگیرند و دختر و پسر خود را به این کلاس ها بفرستند تا زندگی کردن را در زندگی مشترک بیاموزند و ما نیز دیگر در مراکز مشاوره با زوجین جوان برای طلاق مواجه نباشیم.
خبرنگار: الهه ملاحسینی
انتهای خبر/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
والدین، سبک زندگی، کلاس، فرزندان، زوجین
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
زن و خانواده
V
آرشیو