خبرنگار خبرگزاری زنان نیوز از آذربایجان غربی در جشنواره زرسا حائز رتبه شد

خبرنگار و طنزنویس خبرگزاری زنان نیوز آذربایجان غربی در دومین جشنواره فرهنگی و هنری زرسا که به صورت کشوری برگزار گردید، حائز رتبه شد.
خبرنگار خبرگزاری زنان نیوز از آذربایجان غربی در جشنواره زرسا حائز رتبه شد
1403/06/28 - 11:10
تاریخ و ساعت خبر:
198066
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از آذربایجان غربی، اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی و هنری کشوری زرسا در ارومیه برگزار شد و از برگزیدگان تجلیل به عمل آمد.
سونیا بدیع خبرنگار و طنزنویس خبرگزاری زنان نیوز از آذربایجان غربی در بخش یادداشت حائز رتبه دوم شده و در بخش تیتر نیز شایسته تقدیر شد.

ولیزاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی در اختتامیه این رویداد افزود: ۷۵ اثر از بین ۸۰۰ اثر ارسالی به دومین جشنواره زرسا انتخاب و برگزیده شدند.
اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی هنری زرسا به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و با حضور ابراهیمی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری، الهامی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری، ولی زاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، موسویان مسئول بسیج جامعه زنان آذربایجان غربی، اصحاب رسانه، جمعی از مسئولین و نامزدهای آثار منتخب در باغ رستوران سنتی آنا ارومیه برگزار گردید.
انتهای پیام

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
خبرنگار طنزنویس سونیا بدیع
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آذربایجان غربی
V
آرشیو