روایتی از زندگی بانوان موفق؛

برگزاری رویداد رسانه ای «طنین» در قزوین

رویداد یک روزه «طنین» که در راستای جشنواره حریم رسالت برگزار می‌شود در آن بانوان رسانه‌ای می‌توانند حول محور روایت زندگی بانوان موفق ایرانی و پیشرفت زنان در انقلاب اسلامی و نقش زن در تحکیم بنیان خانواده و حیا و پوشش زن در سلامت تولید محتوا داشته باشند.
برگزاری رویداد رسانه ای «طنین» در قزوین
1403/06/29 - 17:26
تاریخ و ساعت خبر:
198114
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از قزوین- رویداد یک روزه «طنین» روز پنجشنبه 29 شهریورماه از ساعت 7 صبح الی 14 بعدازظهر با حضور جمعی از اصحاب رسانه، مسئولان در مرکز «حمپا» واقع در دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) برگزار شد.

علی اسدالله مسئول بسیج رسانه استان در افتتاحیه رویداد رسانه‌ای بانوان درخصوص اهداف این رویداد بیان کرد: بانوان رسانه‌ای می‌توانند حول محور روایت زندگی بانوان موفق ایرانی و پیشرفت زنان در انقلاب اسلامی و نقش زن در تحکیم بنیان خانواده و حیا و پوشش زن در سلامت جامعه تولید محتوا داشته باشند.

وی افزود: نقش رسانه‌ها در دفاع از حقوق زنان و زن جامعه ساز، نقش آفرینی در تمدن نوین اسلامی نیز از دیگر محورهای این رویداد است که در قالب‌های موشن گرافیک، اینفوگرافیک، خبر، یادداشت، تیتر، مقاله و گزارش نویسی باشد.

این مسئول ادامه داد: زن در حقوق بشر غربی و واقعیت نقش رسانه‌ها در دفاع از حقوق زنان و زنِ جامعه ساز، نقش آفرینی در تمدن نوین اسلامی و زمینه ‌ساز ظهور نیز از دیگر محورهای عنوان شده برای سومین جشنواره "حریم رسالت" است.

اسدالله تاکید کرد: تولید محتوا در عرصه‌های زن محور خانواده، فرزندآوری و سبک زندگی اسلامی ایرانی، نقش زن در ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت، شجاعت و ایستادگی زنان جبهه مقاومت، "محور ویژه" سومین جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت است.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین در خصوص مهلت ارسال آثار خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی و بین‌المللی حریم رسالت تا هفتم مهرماه تمدید شده است و خبرنگاران می‌توانند آثار ارسال خود را به دبیرخانه حریم رسالت ارسال کنند.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
قزوین، رویداد رسانه ای، حریم رسالت، بسیج، طنین
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
V
آرشیو