مجموعه ورزشی انقلاب میزبان پویش اهدای خون ورزشکاران شد

صبح امروز مجموعه ورزشی انقلاب میزبان شرکت کنندگان در پویش اهدای خون ورزشکاران و مدیران و دست‌اندرکاران ورزش بود.
مجموعه ورزشی انقلاب میزبان پویش اهدای خون ورزشکاران شد
1403/07/29 - 17:00
تاریخ و ساعت خبر:
199346
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون ، در این برنامه که به مناسبت هفته تربیت بدنی و با هدف افزایش مشارکت جامعه ورزشی کشور برگزار شد، تیم سیار اهدای خون استان تهران در مجموعه ورزشی انقلاب میزبان مقامات وزارت ورزش و جوانان و مسئولان فدراسیون‌ها و کمیته‌های ورزشی بود.

معاون اجتماعی سازمان انتقال خون ضمن تبریک به مناسبت هفته تربیت بدنی در مورد این پویش گفت: پویش اهدای خون ورزشکاران و مدال آوران این عرصه با هدف توسعه فرهنگ اهدای خون در میان جوانان با همکاری وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی ورزشی برنامه‌ریزی شده است.

مهندس میرزایی تاکید کرد: این پویش‌ها با ایجاد حس مسئولیت اجتماعی در میان جوانان و آشنایی بیشتر آنان با مزایای اهدای خون و آثار نجاتبخش آن برای بیماران می‌تواند برای نسل جدیدی از اهدا کنندگان فرهنگسازی کند و آنان را به خانواده بزرگ انتقال خون پیوند دهد.

وی افزود امیدوارم جامعه ورزشی کشور با حضور پرشور در پویش اهدای خون ورزشکاران با شعار خون سالم در بدن سالم ضمن همیاری سازمان انتقال خون از بیماران حمایت کند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم ضمن اهدای خون از ورزشکاران دعوت کرد با شرکت در پویش اهدای خون با عنوان خون سالم در بدن سالم اهدای خون را در برنامه‌های خود قرار دهند. محمد شروین اسبقیان اهدای خون را سبب تولید خون تازه در بدن و عامل نجات سه انسان دانست.

دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی نیز در این برنامه پس از اهدای خون هفته تربیت بدنی را تبریک گفت و افزود: فدراسیون پزشکی ورزشی و جامعه ورزشی کشور در کارهای داوطلبانه و خداپسندانه خصوصاً اهدای خون پیش قدم هستند و همیشه در پویش‌های اهدای خون و فراخوان‌ها شرکت می‌کنند.

وی خون را ماده حیاتی بدون جایگزین دانست که اهدای آن به بیماران زندگی دوباره می بخشد و ماده‌ای ضروری برای رفع نیاز مراکز درمانی و بیماران به حساب می‌آید.

نوروزی از تمام ورزشکاران و جوانان دعوت کرد که اهدای خون را در برنامه زندگی خود قرار دهند.

پویش اهدای خون ورزشکاران تا پایان هفته تربیت بدنی در مراکز اهدای خون سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اهدا خون، ورزشکاران ، اهدا خون ورزشکاران ، مجموعه ورزشی انقلاب
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
بهداشت و سلامت
V
آرشیو