مجری و گوینده محجبه صدا و سیمای استان یزد

چادر؛ دوست خوب و یار دیرین من است/مخالفان حجاب، هیچ جایگزین دیگری برای حضور متعالی زن و سعادت او ندارند!/ جهاد امروزه، جهاد اکبر و حجاب ما زره این میدان است

مجری و گوینده محجبه صدا و سیمای یزد ، گفت: حقیقتا دنیا در برابر گرفتن حجاب از زن چیزی که سعادت و خوشبختی او را برای حضورش در اجتماع و فعالیت توام با سلامت تامین کند ندارد " .
چادر؛ دوست خوب و یار دیرین من است/مخالفان حجاب، هیچ جایگزین دیگری برای حضور متعالی زن و سعادت او ندارند!/ جهاد امروزه، جهاد اکبر و حجاب ما زره این میدان است
1401/05/12 - 11:38
تاریخ و ساعت خبر:
140478
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از یزد: جامعه زنان در طول تاریخ در عرصه های هنری چهره های موفقی را معرفی کرده اند. چهره هایی قطعا در زمان خود، الگوی رفتاری بسیاری از افراد جامعه به ویژه جوانان بوده اند. معرفی این چهره ها و الگوهای تأثیرگذار در هجمه فرهنگی که دشمن علیه فرهنگ ایران اسلامی وظیفه ای خطیر برای اهالی رسالنه است.
خبرنگار طنین یاس در یزد به سراغ گوینده و مجری موفق و محجبه رادیو و تلویزیون یزدی رفته است و گفت وگویی صمیمانه را با او انجام داده است که خواندن آن خالی از لطف نیست .

لطفا خودتان را برای خوانندگان ما معرفی کنید.
الهه دهقانپور هستم متولد شهریور 1363 الان 20 سال هست که با مجموعه صدا و سیمای استان یزد همکاری دارم دو فرزند پسر به نام های بنیامین و یوسف دارم
از کودکی به اجرا و گویندگی علاقه فراوان داشتم و در سن 16 سالگی وارد رادیو شدم و در ان زمان ابتدا آیتم و بخش های کوچک رادیو را اداره میکردم تا الان که برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی رو اداره میکنم
اکنون شما به عنوان یک بانوی موفق محجبه چه موفقیت هایی داشتید و چه کارهایی انجام داده اید و چگونه به این موفقیت ها دست یافته اید ؟

این که من یک بانوی موفق هستم نظر و لطف دوستان هست و از این لطفی که دوستان دیار به من دارند بسیار تشکر می کنم.همواره و همیشه سعی کردم که اگر وظیفه ای برعهده من گذاشته شد و اگر قرار است کاری انجام بدهم و همکاری با نهادی یا سازمانی داشته باشم به بهترین شکل ممکن کار را انجام دهم و تلاشم را براین گذاشتم که اگر کاری انجام میدهم هم رضایت خدا و هم خلق خدا در آن باشد و از آنجایی که به گویندگی و اجرا خیلی علاقه دارم خداروشکر خیلی هم خوب در این مسیر پیش رفتم و در برنامه های مختلف ,همایش ها,کنگره های بین المللی مجری بودم و موفقیت هایی هم درکار خودم در جشنواره های مختلف کسب کردم و امیدوارم با کمک خداوند در ادامه راه هم بتوانم درست و مطلوب ایفای تعهد کنم و در جهت آرمان های کشور عزیزمان ایران اسلامی قدم بردارم
آیا در واقع این پوشش و حجابی که شما انتخاب کرده اید برایتان محدودیت به بار نیاورده است ؟
در مورد حجاب هرگز !هرگز,این پوشش برای من محدودیت نبوده نه کسی مرا مجبور کرده که از کودکی این پوشش رو انتخاب کنم خودم با توجه به علاقه ای که داشته ام از کودکی دوست داشتم چادر بپوشم و ذره ای محدودیت برای من ایجاد نکرده است بلکه موجبات سربلندی من در عرصه های مختلف هم بوده است و در واقع چادر برای من دوست خوب و یار دیرین است و خیلی دوستش دارم و ازچادرم به عنوان یک حجاب برتر و تاج بندگی تشکر می کنم که همراه خوبی برای من بوده است و امیدوارم این همراهی ادامه داشته باشد .

قطعا شما به عنوان یک مجری و گوینده رادیو و تلویزیون و عنصری ازجامعه دیده می شود که ممکن است دیگران شما را به عنوان الگوی خود انتخاب نمایند آیا تا الان این اتفاق افتاده است یا حس کرده اید که الگو شده اید ؟
در مورد الگو شدن هم با توجه به شغلی که ما داریم خواهیم یا نخواهیم توسط مردم دیده و رصد می شویم و باید اخلاق و کردار ما خوب و متناسب با شان یک بانوی فعال اجتماعی باشد ,روح داشته باشد و با هویت ایرانی اسلامی ما سازگار داشته باشد و مردم خیلی خوب این موضوع را درک می کنند و اگر در واقع مردم کسی را طبل میان تهی تصور کنند و به این باور برسند هرچه قدر هم تلاش کند و شعار بدهد فایده ای ندارد ودر مورد الگوشدن بارها به من گفته شده که ما مانتویی بودیم و وقتی با شما آشنا شدیم به چادر علاقه مند شدیم یا سوال می کردند که شما چه جوری چادر و روسری تان را این قدر به شکل مرتب و تمیز سر می کنید.
به عنوان یک فرد فرهنگی به نظر شما دلیل این مخالفت ها و کارشکنی ها با حجاب از سوی دشمنان نظام چیست ؟
درمورد تلاش دشمن برای حذف حجاب و تفکراتی که بعضی در مورد حجاب دارند من فقط این مطلب را می توانم بگویم که "حقیقتا دنیا در برابر گرفتن حجاب از زن چیزی که سعادت و خوشبختی او را برای حضورش در اجتماع و فعالیت توام با سلامت تامین کند ندارد " حجاب خیلی ارزشمند است روح را لطیف و نورانی میکند و اگر ما این گوهر عفاف و این بحث زیست عفیفانه را پاس بداریم در واقع کرامت انسانی خودمون را حفظ کرده ایم و آن کسی که زیبایی اندیشه دارد زیبایی ظاهر خودش را به معرض دید نمی گذارد .

به نظر شما کارکردن زنها در محیط بیرون و منتصب شدن آنها به پست های مدیریتی ضرری به وظایف دیگر (مادر بودن و همسر بودن ) نمیرسونه ؟
در مورد فعالیت های داخل و بیرون از منزل به نظر من باید یک همدلی و مساعدتی از طرف خانواده باشد و خداروشکر من این همراهی و درک متقابل را از طرف خانواده و فرزندانم دارم
حرف آخر:
درود بر شما عزیز مهربان ,شما ساکن دیار حجب و حیا که با حیایت پاسدار گوهر جان شده ای و حرمت خون شهیدان را نگهبان شده ای
خلاصه که جهاد,جهاد اکبر است و حجاب ما زره این میدان است. و باید قدر این حجاب مان را بدانیم و با تمام توان مان برای سربلندی ایران عزیزمان تلاش کنیم و ایمان و باور داشته باشیم که حجاب وقار و متانت و ارزش گزاری زن است و سنگین شدن کفه آبرو و احترام زن است.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
چادر؛ دوست خوب و یار دیرین من است/مخالفان حجاب، هیچ جایگزین دیگری برای حضور متعالی زن و سعادت او ندارند!/ جهاد امروزه، جهاد اکبر و حجاب ما زره این میدان است
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو