جانشین سپاه امام علی بن ابی طالب(ع):

جنگ امروز جنگ عفت و لباس رزم آن چادر است/مهمترین عرصه جنگ شناختی حجاب و عفاف است

جانشین سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در همایش تقدیر از فعالان عفاف و حجاب (طهورا) با اشاره به اینکه امروز دشمن با حضور عفیفانه در جامعه مشکل دارد، گفت: جنگ امروز جنگ عفت است و لباس رزم آن هم همین چادر ها و پوشش ها می باشند.
جنگ امروز جنگ عفت و لباس رزم آن چادر است/مهمترین عرصه جنگ شناختی حجاب و عفاف است
1401/05/13 - 21:15
تاریخ و ساعت خبر:
140585
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به گزارش خبرنگار طنین یاس از قم همایش تقدیر از فعالان عفاف و حجاب با عنوان طهورا به همت بسیج جامعه زنان و قرارگاه نوزدی دی استان باحضور فعالان عفاف و حجاب استان قم با سخنرانی سردار کبیری پور جانشین سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) و جانشین دبیر قرارگاه فرهنگی اجتماعی نوزده دی پیرامون بیان گفتمان رهبری در بحث اهمیت انقلاب اسلامی و مباحث عفاف و حجاب و لزوم همراهی و همکاری گروههای مردمی و دستگاههای ادارای و دولتی جهت احیا فریضه امر به معروف و نهی از منکر و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و با شعر خوانی شاعر اهل بیت سیداحمد علوی و با مجری گری برادر رزق آبادی در سالن بعثت سازمان ملی جوانان برگزار گردید
جانشین سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با اشاره به اینکه امروز دشمن با حضور عفیفانه در جامعه مشکل دارد، گفت: جنگ امروز جنگ عفت است و لباس رزم آن هم همین چادر ها و پوشش ها می باشند.

سردار کبیری در همایش عفاف و حجاب طهورا که در سالن بعثت سازمان ملی جوانان برگزار شد با اشاره به اینکه مهمترین چیزی که باعث حرکت و جهاد ما می شود حفظ انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: حضرت آقا فرمودند هر کاری که انجام می دهید و هر مناسکی که بجا می آورید اگر به معرفت ما نسبت به انقلاب اضافه کند ارزش دارد در غیر این صورت فقط برای ما ثوابی نوشته خواهد شد.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی میراث انبیاء و گنجینه ای گران بها است که با تلاش و مجاهدت بسیاری از معصومین و علما و شهدا از ابتدا ی تاریخ بشر تا به امروز بدست ما رسیده است
جانشین دبیر قرارگاه فرهنگی اجتماعی نوزده دی با اشاره به اینکه این گنجیه فوق العاده باارزش است، گفت: انقلاب اسلامی که سال 57پیروز شد یکی از جلوه های امروزی همان انقلاب اسلام است. همه دشمنی های امروز با این انقلاب ریشه همان دشمنی هایی است که با انبیا داشتند طراح همان آدم ها و شیاطین هستند.
وی اضافه کرد: امروز بر اساس فضای تبلیغاتی که وجود دارد به نوعی شیطان در حال فراموشی است. امروز جوانان آن گونه که باید شیطان را ببینند دیگر نمی بینند .همان شیطان که با انبیا دشمنی کرد و باعث قتل و بسیاری از فعالیت های زشت شد همان شیطان امروز هم در حال طراحی جنگ ها و بسیاری از اقدامات زشت با یاران امروزی خود است.
سردار کبیری در ادامه با اشاره به مسئله حجاب و عفاف عنوان کرد: حجاب یک امر فطری برای همه انسان ها می باشد. وقتی به مناسک عبادی نگاه می کنیم می بینیم که آن چیزی که همیشه جلو چشم است و ابلیس را آزار می دهد مبحث حجاب و عفاف است.
وی ادامه داد: افراد روزه می گیرند و نماز می خوانند، صدقه، زکات، خمس و بسیاری از کاری نیک دیگر را انجام می دهند اما شاید بیشتر آنها به صورت پنهانی باشداما حجاب همیشه جلو چشم است. وقتی افراد باحجاب روی زمین راه می روند خاری بر چشم دشمنان و شیطان است.
دشمنان با حضور عفیفانه در اجتماع مشکل دارند/دشمن به دنبال فردی کردن حجاب است
جانشین دبیر قرارگاه فرهنگی اجتماعی نوزده دی خاطرنشان کرد: دشمنان خیلی دوست دارند مردان و زنان ما این حجاب را فردی کنند. آنها با حضور عفیفانه در اجتماع مشکل دارند . لذا دشمنی ها و کینه ها عمیق تر است. به همین دلیل پاداش بساری برای افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند وجود دارد.
وی تصریح کرد:از مهمترین دغدغه های شهدای ما که در وصیت نامه های خود به آن اشاره کرده اند اول ولایت و دوم حجاب است. این نشان می دهد که مسئله حجاب چقدر اهمیت دارد. به نظر بنده باید وصیت کنیم در کنار تربت و دیگر چیزهایی که در قبر می گذارند چادر مادرهایمان را هم در قبرمان قرار دهند تا د رآن دنیا دستمان را بگیرد.
جنگ امروز جنگ عفت و لباس رزم آن چادرها است
سردار کبیری تاکید کرد: جنگ امروز جنگ عفت است و لباس رزم آن هم امروز همین چادر ها و پوشش ها می باشند. باید کمک کنیم تا حجاب و عفاف در جامعه گسترش پیدا کند.
وی در ادامه با اشاره به یکی از سخنرانی های رهبرمعظم انقلاب در سال 1379، گفت: رهبری در این سخنرانی جهان بینی الهی را به پنج دسته یعنی توحید، تکریم انسان، تداوم حیات بعد از مرگ یعنی همان معاد، استعداد بی پایان انسان و جریان عالم به سمت حق تقسیم بندی کرده اند.
جانشین سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) عنوان کرد: البته در مقابل آن هم وظایفی هم اشاره کرده اند. برای توحید، گسترش عبودیت و اطاعات از خداوند؛ برای تکریم انسان، وظیفه تعالی انسان را هدف همه کار ها قرار دهیم؛ استعداد بی پایان، تلاش و مبارزه خستگی ناپذیر در عرصه های مختلف توسط هر گروه و قشر های مختلف است.
بزرگترین عرصه مبارزه امروز حجاب و عفاف است
وی ادامه داد: باید مبانی تمدن غربی را بزنیم تا بتوانیم از تمدن نوین اسلامی دفاع کنیم و ارائه دهیم. بزرگترین عرصه مبارزه امروز حجاب و عفاف است چون پرچم دین است. امروز جنگ شناختی یکی از عرصه های جنگ دشمن است
سردار کبیری ابراز داشت: در جنگ نرم دشمن با عقاید فرد مبارزه می کند ولی در نهایت هم می توان را پیش بینی و رد آن را گرفت اما جنگ شناختی این گونه نیست. در این جنگ اعتقاد و اعتماد به وطن و حاکمان و نظام دینی را می زنند وقتی این مسئله رخ دهد دین از بین می رود که دوجنبه برای فرد دارد یا دین فرد از بین می رود و یا اگر دین او از بین نرود سکولار می شود.
مهمترین عرصه جنگ شناختی حجاب و عفاف است
وی ادامه داد : از کشوری که در جنگ شناختی است هیچ کسی دفاع نخواهد کرد. فقط خود این ملت بایدبه فکر خود باشند و تلاش کنند. مهمترین عرصه جنگ شناختی حجاب و عفاف است. تمام این هیاهوها بخاطر این است که حجاب و عفاف نماد دین است. دشمن می داند که اگر این مسئله را در ذهن جوان از بین ببرند مابقی مسائل دین را راحت تر از بین خواهند برد.
تقدیر از فعالان عفاف و حجاب استان قم با هدف شناسایی و هم افزایی بین گروه‌های مردمی و معرفی برترین های استانی با نگاه ویژه به گروه ها و سازمان های مردمی به شرح ذیل :
۱- گروه مطالبه گری برتر
۲- گروه های مردمی برتر
۳- سازمان های مردم نهاد برتر
۴- رئیس پلیس اماکن
۵- رئیس پلیس امنیت
۶- فعالان حوزه علمیه
۷- فعالان حرم مطهر
۸- اساتید نخبه دانشگاه
۹- کنشگران بخش ها و توابع استان
۱۰- فعالان و نخبگان دستگاههای اداری و دولتی
۱۱- کنشگران محلات و مناطق ( بسیج )
۱۲- فعالان رسانه و فضای مجازی
۱۳- فعالان و نخبگان دانشجویی
در این همایش ، بیش از پنجاه گروه ، نهاد مردمی ، سازمان و کنشگران فعال عفاف و حجاب در سطح استان با اهدای :
لوح تقدیر
تندیس ویژه همایش طهورا
هدیه چادر تبرکی
تقدیر شدند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جنگ امروز جنگ عفت و لباس رزم آن چادر است/مهمترین عرصه جنگ شناختی حجاب و عفاف است
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
حجاب و عفاف
V
آرشیو