خبر خوش مسئول بسیج جامعه زنان گلستان به شهروندان گرگانی/ راه اندازی فروشگاه «پوشاک اسلامی» برای ترویج عفاف و حجاب در گرگان

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نینوا گلستان از راه اندازی فروشگاه پوشاک اسلامی در شهرستان گرگان خبر داد و گفت: قرار است برای نخستین بار فروشگاه(پوشاک اسلامی) به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و با هدف برندسازی پوشاک اسلامی در شهرستان گرگان راه اندازی شود.
خبر خوش مسئول بسیج جامعه زنان گلستان به شهروندان گرگانی/ راه اندازی فروشگاه «پوشاک اسلامی» برای ترویج عفاف و حجاب در گرگان
1401/05/24 - 13:27
تاریخ و ساعت خبر:
140714
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - شاهده میرعرب ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار طنین یاس استان گلستان گفت: برای نخستین بار فروشگاه پوشاک اسلامی به همت بسیج جامعه زنان سپاه نینوا گلستان و دانشگاه مائده به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و با هدف برندسازی پوشاک اسلامی در شهرستان گرگان راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه تا قبل از فرا رسیدن عید باستانی نوروز شاهد افتتاح فروشگاه پوشاک اسلامی در شهرستان گرگان خواهیم بود، ابراز کرد: با توجه به اینکه لباس درخور و شان شهروندان گرگان در بازار اندک است تصمیم گرفتیم که فروشگاهی به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در شهرستان گرگان راه‌اندازی کنیم تا مردم دارالمومنین گرگان از آن بهره‌مند شوند.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نینوا گلستان افزود: تمامی کارگاه‌های خیاطی بسیج سازندگی استان گلستان را شناسایی کردیم و برای اینکه لباس ها به صورت علمی تر و برند طراحی شود با دانشگاه مائده جلسه ای برگزار و در این جلسه مقرر شد تا طراحی، الگو و برش بر عهده اساتید این دانشگاه باشد تا یک کار فاخر و در شان شهروندان گرگانی قرار گیرد.
میرعرب افزود: بعد از اینکه طراحان کار خود را به الگوی برش ارسال کردند سپس این الگو به کارگاه‌ها برای دوخت ارسال می شود.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: بعد از آنکه دوخت لباس به پایان رسید به دنبال راه اندازی مغازه برای فروش پوشاک اسلامی در شهرستان گرگان هستیم که در این راستا رایزنی هایی صورت گرفت و قرار است بعد از اتمام دوخت برای فروش آماده شود.
میرعرب ابراز کرد: درصدد هستیم تا قبل از عید باستانی نوروز شاهد راه اندازی فروشگاه پوشاک اسلامی در شهرستان دارالمومنین گرگان باشیم تا مردم از این ظرفیت بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/ سمیرا رجبی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
خبر خوش مسئول بسیج جامعه زنان گلستان به شهروندان گرگانی/ راه اندازی فروشگاه «پوشاک اسلامی» برای ترویج عفاف و حجاب در گرگان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو