معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی:

حفظ عفاف و حجاب، زمینه ساز آرامش و تحکیم خانواده می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: حفظ عفاف و حجاب سبب ایجاد امنیت، آرامش و تحکیم خانواده می شود.
حفظ عفاف و حجاب، زمینه ساز آرامش و تحکیم خانواده می شود
1401/06/02 - 09:37
تاریخ و ساعت خبر:
140916
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از خرسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در قرارگاه عفاف و حجاب استان گفت: دشمن در چند سال گذشته تهاجم فرهنگی را به صورت خیلی آرام دنبال کرده بطوری که در خیلی از موارد متوجه آن نبوده ایم.

وی با تأکید بر این که مقام معظم رهبری از دهه ۷۰ موضوع تهاجم فرهنگی دشمن را تذکر داده اند، تصریح کرد: چون تهاجم فرهنگی دشمن در قالب حرکت خزنده انجام می شود، عفت ، حجب و حیا خدشه دار می گردد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم نسبت به موضوع عفاف و حجاب حساسیت داشته باشیم چون همه موضوع های دیگر تحت الشعاع آن قرار گرفته است.

طالبی متذکر شد: مبلغین باید در مناسبت های مختلف با طرح این موضوع ، نسبت به تبیین جایگاه عفاف و حجاب و تهاجمات فرهنگی دشمن اقدام کنند.

وی بیان داشت: هر چند در سال های گذشته نسبت به این موضوع کم کاری شده اما به لحاظ شرعی و عرفی نباید در شرایط فعلی نسبت به آن بی توجه باشیم.

معاون استاندار اظهار داشت: با تشکیل تیمی نظارتی باید از تولید و توزیع البسه نامتعارف در استان ممانعت شود و اتاق اصناف نیز می بایست از تولید این البسه جلوگیری نماید.

طالبی با اشاره به این که استفاده از ناظرین و گروه های مردمی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر در پایانه های مسافربری استفاده شود، ادامه داد: وضعیت رعایت عفاف و حجاب، یکی از شاخص های اصلی در ارزیابی مدیران دستگاه های اجرایی خواهد بود و علاوه بر برگزاری هفتگی جلسه اخلاق در ادارت ، منشور عفاف وحجاب باید در محیط اداری نصب شود.

وی با بیان این که از اختلاط کارمندان زن و مرد در یک مکان باید جلوگیری شود، ادامه داد : شهرداری باید برای رعایت عفاف و حجاب در پارک ها تدابیر لازم را انجام دهد.

در این جلسه مصوب شد جشنواره استانی مد و لباس برگزار و نشریه تخصصی عفاف و حجاب منتشر گردد، علاوه بر این از مسافرخانه ها و هتل های استان در زمینه رعایت عفاف و حجاب بازدید شده و گزارش آن در جلسه آینده قرارگاه ارائه شود.

انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
حفظ عفاف و حجاب، زمینه ساز آرامش و تحکیم خانواده می شود
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو