درمحکومیت هتک حرمت به آمران به معروف انجام شد،

تجمع بانوان خرم آبادی درحمایت از مدافعین حرم حجاب و عفاف / مطالبه مردمی از قوه قضاییه در اجرای قوانین عفاف و حجاب

مراسم ریحانه های حسینی و مدافعین حریم حجاب و عفاف با تجمع بانوان استان لرستان در خرم اباد میدان تختی دبیرستان امیر کبیر برگزار شد. در این مراسم بانوان با قرائت بیانیه ای ضمن محکوم کردن مظاهر کم حجابی در جهت حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و از قوه محترم قضاییه مطالبه حاکمیتی قوانین حجاب و عفاف داشتند.
تجمع بانوان خرم آبادی درحمایت از مدافعین حرم حجاب و عفاف / مطالبه مردمی از قوه قضاییه در اجرای قوانین عفاف و حجاب
1401/06/12 - 10:56
تاریخ و ساعت خبر:
141127
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مراسم ریحانه های حسینی و مدافعین حریم حجاب و عفاف ( تجمع بانوان استان لرستان به حمایت از خانواده شهید خادم صادق) در خرم اباد میدان تختی دبیرستان امیر کبیر برگزار شد

در این مراسم که به مناسبت شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها ویژه مادران و دختران نوجوان برگزار شد در پایان مراسم ضمن محکوم کردن مظاهر کم حجابی در جهت حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و مطالبه حاکمیتی قوانین حجاب و عفاف از قوه محترم قضاییه متن بیانیه ای توسط یکی از نوجوانان در مراسم ریحانه های حسینی در مرکز استان لرستان قرائت شد ، پس از قرائت هر بند با شعار یا حسین مفاد بیانیه به تایید و مطالبه عموم شرکت کنندگان قرار گرفت .

متن بیانیه به شرح زیر می باشد
بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ الَّذِينَ يُحِبُّونَ أَنْ تَشِيعَ الْفَاحِشَةُ فِي الَّذِينَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ ۚ وَاللَّهُ يَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ(۱۹ سوره نور)
کسانی که دوست دارند منکر و زشتکاری در بین مومنان شایع شود و رواج یابد برایشان عذابی دردناک در دنیا و آخرت خواهد بود و خداوند میداند و شما نمیدانید.
عاملان استکبار جهانی و صهیونیست های وهابی بدانند؛ جوانان غیور و انقلابی ایران اسلامی ،که در مقابل دشمنان بعثی، منافقین و داعشی ها جانانه ایستادگی کردند، هرگز اجازه نخواهند داد بی حیایی و بی عفتی در سرزمین لاله های گلگون ایران اسلامی رواج یافته، و هر کس بخواهد در مقابل عفت و دین آنها با یستد ، تمام قد در مقابل تمام دنیای آنها خواهند ایستاد. و زن مسلمان و انقلابی با استعانت از قوه لایزال الهی از سیره ناب فاطمی و سلوک زینبی (سلام الله علیها )الگوی بی نظیر و جدیدی از زن انقلاب اسلامی بدون نیاز به الگوهای وارداتی عربی به زنان جهان معرفی نموده، که در همه میدانها با موفقیت و سربلندی ضمن رعایت حجاب اسلامی نقش آفرینی کرده است.
بانوان انقلابی، ضمن اسلام حمایت همه جانبه از اقدامات حافظان حریم عفت و ارزش‌های دینی دهن‌کجی وهتاکی برخی اراذل ونوحه های تحت تاثیر استکبار جهانی و دشمن صهیونیستی نسبت به مقد سات و آمران به معروف و ناهیان منکر را شدیداً محکوم می نماییم. و با توجه به اصل هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران که امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی و متقابل مردم نسبت به یکدیگر ،دولت، نسبت به مردم و مردم، نسبت به دولت است و اشخاص حقیقی یا حقوقی حق ندارند، در برابر اجرای امر به معروف و نهی از منکر مانع ایجاد کنند. دستگاه قضا پیکری قضایی تا حصول نتیجه و برخورد قاطع با متخلفان را خواستاریم .
السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
تجمع بانوان خرم آبادی درحمایت از مدافعین حرم حجاب و عفاف / مطالبه مردمی از قوه قضاییه در اجرای قوانین عفاف و حجاب
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
حجاب و عفاف
V
آرشیو