مسابقات آمادگی جسمانی کارکنان بانوان ادارات شهرستان دماوند

مسابقات آمادگی جسمانی کارکنان بانوان ادارات شهرستان دماوند با همکاری هیات ورزش‌های همگانی به همت کمیته آمادگی جسمانی برگزار شد.
مسابقات آمادگی جسمانی کارکنان بانوان ادارات شهرستان دماوند
1401/06/11 - 09:23
تاریخ و ساعت خبر:
141190
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - استان تهران: صالح‌نیا رئیس هیات ورزش‌های همگانی دماوند با بیان اینکه این مسابقات با هدف سنجش فاکتورهای آمادگی جسمانی و تشویق بانوان کارمند به فعالیت های بدنی و توسعه فعالیت‌های ورزشی در راستای سلامت جسمانی بانوان شاغل به کار بوده که امیدواریم با برگزاری مسابقات با حمایت همه ادارات و شرکت حدکثری کارکنان باشد.
داوران این مسابقات بانوان رهبری و مرادی بودند که با شرکت کنندگانی از کارکنان دانشگاه پیام نور، دادگستری، شبکه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش نفرات برتر سه رده‌ سنی مشخص شدند.
در رده سنی ۲۵ تا ۳۵ سال رضوانه ولی اشرفی آموزش و پرورش نفر اول، زهرا ابراهیمی از شبکه بهداشت نفر دوم و مطهره الهی شبکه بهداشت نفر سوم شدند.
در رده سنی ۳۵ تا ۴۵ سال رویا شیشه گر دادگستری نفر اول، رده سنی ۴۵ تا ۵۵ سال کبری رحمان‌زاده از شبکه بهداشت نفر دوم شدند.
در رده سنی ۵۵ تا ۶۵ سال مهین پاشا محمدی از دانشگاه پیام نور مقام اول را کسب کرد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مسابقات آمادگی جسمانی کارکنان بانوان ادارات شهرستان دماوند
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو