ورزشکار برتر و دانش آموز بسیجی ر اوری

آمریکا بداند که دانش آموزان ایرانی تا جان، پای انقلاب اسلامی ایستاده اند

مبینا ورزشکار برتر و دانش آموز بسیجی راوری ، گفت:آمریکا باید بداند که هیچ وقت نمی‌تواند نابودی ایران و ایرانی را ببیند ما دانش آموزان تا پای جانمان پای این انقلاب و آرمان هایش هستیم و خواهیم بود.
آمریکا بداند که دانش آموزان ایرانی تا جان، پای انقلاب اسلامی ایستاده اند
1401/08/15 - 11:43
تاریخ و ساعت خبر:
142822
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - در این روزهایی که رسانه های غربی در صدد نشان دادن چهره ای منفعل و محدود از دختران و زنان ایرانی هستند، معرفی کردن دختران سرزمین مان که هر کدام در رشته مورد علاقه خود موفقیت هایی کسب کرده اند ، خط بطلانی بر این یاوه گویی هاست. در عرصه ورزش که دختران ورزشکار ایرانی با حجاب کامل و بر اساس موازین رفتاری دختر مسلمان شرکت می کنند، گردان آویزهای خوش رنگی که توسط آنها کسب می شود وقار زن ایرانی را به گونه ای به رخ می کشد که شاید در هیچ عرصه ای به این اندازه ابعاد بین المللی نداشته باشد.

یکی از این دختران که در راور استان کرمان زندگی می کند، مبینا خواجویی است . وی متولد 1385 دانش آموز بسیجی کاراته کار شهر راور است و تاکنون موفق به کسب 4 مدال نقره و برنز استانی شده است.
از نظر خانواده و هم مدرسه ایی ها و آشنایان او نمونه اخلاق و رفتار یک جوان بسیجی در شهرستان است، خواجوئی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: علاقه زیاد من به ورزش به خصوص کاراته باعث شد که 5 سال در این رشته ورزشی فعالیت داشته باشم مربی بنده سرکار خانم صادقی از کاراته کاران شهرستان و استان هستند که بسیار برای بنده زحمت کشیدند
این دانش آموز ورزشکارافزود:بنده از طریق بسیج وارد ورزش کاراته شدم و خداروشاکرم که در این مسیر گام برداشتم
این ورزشکار بسیجی به اشاره به 13 آبان گفت:آمریکا باید بداند که هیچ وقت نمی‌تواند نابودی ایران وایرانی را ببیند ما دانش آموزان تا پای جانمان پای این انقلاب و آرمان هایش هستیم و خواهیم بود.
خواجوئی در پایان خاطر نشان کرد:به دانش آموزان و هم سن وسال های خودم ورزش را پیشنهاد می کنم در رشته های مختلف زیرا ورزش باعث سلامت روح و جسم ما خواهد شد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
آمریکا بداند که دانش آموزان ایرانی تا جان، پای انقلاب اسلامی و آرمان های آن ایستاده اند
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو