تکواندوکار نوجوان سمنانی حجاب را مایه غرور و دیواری استوار می داند

یک تکواندوکار نوجوان سمنانی که دارنده عناوین آسیایی و کشوری است می گوید: حجاب هیچ گونه محدودیتی برای بانوان ورزشکار ایجاد نمی کند.
تکواندوکار نوجوان سمنانی حجاب را مایه غرور و دیواری استوار می داند
1401/08/16 - 09:05
تاریخ و ساعت خبر:
142854
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از سمنان، هستی روشن ضمیر ساکن سمنان متولد 1383 است او اصالتا مازندرانی است اما ساکن سمنان است. این نوجوان دانش آموز سمنانی در کنار تحصیل تا کنون توانسته است در دو رشته ژیمناستیک و تکواندو عناوین بسیاری را هم در عرصه استانی، هم در عرصه کشوری و هم در عرصه بین المللی کسب کند.
او 25 مقام استانی (انفرادی و تیمی)، سه قهرمانی کشور در سال های 96 تا 98، قهرمانی لیگ کشور به عنوان بازیکن تیم لوازم خانگی کن، کسب عنوان شیردختر کشور و کسب عنوان پهلوانی کشور و کسب عنوان سوم جهانی و قهرمان استعدادهای تکواندو کشور را در کارنامه ورزشی خود دارد.

هستی روشن ضمیر دارنده دان 4 (کمربند مشکی تکواندو) در گفت و گو با خبرنگار طنین یاس می گوید: با توجه به اینکه پدرم رشته رزمی کاراته را کار می کرد و من در خردسالی همراه پدرم تمرین رزمی انجام می دادم بنابراین به ورزش رزمی علاقه مند شدم و در سن هشت سالگی تکواندو را زیر نظر استادم آقاجانپور شروع کردم.
وی عنوان می کند: البته آغاز فعالیت ورزشی من از سن سه سالگی و با ورزش ژیمناستیک بوده است و توانستم در این رشته ورزشی هم عناوین برتر را در سطح شهرستانی و استانی کسب کنم.
این ورزشکار نوجوان سمنانی می گوید: هدف های زیادی را در ذهنم داشتم که متأسفانه با شروع ویروس کرونا یکسری از آنها قابل اجرا نیست ولی هدف اصلی من قهرمانی مجدد در کشور و راهیابی به تیم ملی جوانان و کسب عنوان قهرمانی آسیا، جهان و المپیک است.
روشن ضمیر احساس خود را از ایستادن در سکوی قهرمانی اینگونه بیان می کند: یک ورزشکار برای دستیابی به عنوان قهرمانی مسلما باید زحمات بسیاری را متحمل شود همچون وزن کم کردن و تمرینات سخت بدنسازی و تمرینات فنی؛ بنابراین چون خود تجربه ایستادن در سکوی قهرمانی آسیا را داشته باشم می گویم احساسی بسیار خوب و دلپذیر است.
وی می گوید: حجاب برای یک بانوی ورزشکار مایه غرور است و به نظر من حجاب نه تنها مانع پیشرفت ورزشکاران بانو نیست بلکه یک قوت قلب، پشتوانه محکم و دیواری استوار محسوب می شود.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
تکواندوکار نوجوان سمنانی حجاب را مایه غرور و دیواری استوار می داند
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو