بازارچه کارآفرینی دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان برپا شد+ عکس

بازارچه کارآفرینی دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان در محوطه این مجموعه دانشگاهی برپا شد.
بازارچه کارآفرینی دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان برپا شد+ عکس
1401/09/02 - 08:39
تاریخ و ساعت خبر:
143424
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از سمنان، "بازارچه کارآفرینی" با توجه به فرارسیدن هفته جهانی کارآفرینی و هفته پژوهش با هدف تقویت فرهنگ کارآفرینی و پرورش خلاقیت در بین دانشجویان در دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان برپا شد.

سکینه ماندگارزاد رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان در این زمینه اظهار داشت: در این بازارچه دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان تولیدات و محصولات خود شامل صنایع‌دستی، نقاشی روی بوم، محصولات بافتنی، محصولات رزین، مواد خوراکی، رباتیک، شمع سازی، طراحی چهره، برش لیزر، ظروف سرامیکی، سفال، ویترای و محصولات نمدی را در معرض دید و فروش بازدیدکنندگان قرار داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: برپایی چنین بازارچه هایی در توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و دانشجویان بسیار اثرگذار است.

بر اساس این گزارش، دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان با 11 رشته در 3 گروه کامپیوتر، هنر و حسابداری و 700 دانشجو به عنوان یکی از 4 دانشکده دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان مشغول فعالیت است.

انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بازارچه کارآفرینی دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان برپا شد+ عکس
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سبک زندگی
V
آرشیو