در یزد به مناسبت هفته بسیج برگزار شد

خیاطان بسیجی استان یزد در رزمایش یادگار مادر شرکت کردند/ ارمغانی برای چادری ها؛ دوخت رایگان چادر با پارچه نیم بها

خیاطان بسیجی یزدی در قالب گروه های 8 نفر از سراسر استان، به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج با شرکت در در رزمایش یادگار مادر - دوخت چادر - در راستای ترویج و گسترش فرهنگ پوشش اسلامی با دوخت رایگان چادر و عرضه نیم بهای آن به بانوان چادری خدمت رسانی کردند.
خیاطان بسیجی استان یزد در رزمایش یادگار مادر شرکت کردند/ ارمغانی برای چادری ها؛ دوخت رایگان چادر با پارچه نیم بها
1401/09/08 - 12:43
تاریخ و ساعت خبر:
143519
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از یزد: بانوان یزدی به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج در رزمایش یادگار مادر - دوخت چادر - و جهادگران فاطمی شرکت کردند.
در این رزمایش 10 روزه که حسینیه بزرگ شهدا شهر یزد و همزمان در 100 نقطه دیگر این استان برگزار شد خیاطان در کارگاه خیاطی مستقر در قرارگاه سازندگی به مناسبت هفته بسیج چون سایر روزهای سال طی طرحی منسجم و پیوسته دوخت چادر رایگان ودر ادامه طراحی و دوخت پوشاک اسلامی_ایرانی را انجام دادند.

براساس این طرح هر حوزه مقاومت بسیج بانوان موظف می شود ۴ روز در ماه با معرفی گروه های ۸ نفره از جهادگران دوخت رایگان را انجام دهد تا چادرهای دوخته شده به قیمت پارچه که به صورت نیم بها از کارخانه تهیه شده به دست علاقه مندان برسد.

سخنان خانم رضایی مسئول جامعه زنان یزد در مراسم افتتاحیه ، ضمن تشکر ویژه از بانوان بسیجی بدلیل ایفای نقش در عرصه های گوناگون جهاد اعم از دوخت ماسک ، پرستاری و امروزه در عرصه دفاع و صیانت از خانه و خانواده ، بیان کرد: ابزاری که دشمن برای تهاجم و شبیخون خود قرار داده ، محور خانواده یعنی مادر است و شما مادران امروز درعرصه حفاظت از چادر که نماد یک زن ایرانی و یادگار مادر ما حضرت زهرا (س) است، حاضر می شوید.

وی در مورد نامگذاری این طرح افزود در طی جلسه ای با حضور بسیج اصناف و بسیج سازندگی ، نام طرح دوخت رایگان چادر به نام پر معنا و زیبای یادگار مادر نامگذاری شد .


انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
خیاطان بسیجی استان یزد در رزمایش یادگار مادر شرکت کردند/ ارمغانی برای چادری ها؛ دوخت رایگان چادر با پارچه نیم بها
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
حجاب و عفاف
V
آرشیو