دقت بانوان در برنامه ریزی های کشور حائز اهمیت است/ تعامل گام های موثر در جهت جلوگیری از آسیب های اجتماعی حوزه زنان

مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان : شناخت فرصت ها و تهدیدها در حوزه زنان بسیار مهم است و کارکرد دشمن بر فکر، اندیشه، روان ، اخلاق و عملکرد بانوان برنامه ریزی مهمی را انجام داده است و از هر راهی برای براندازی نظام استفاده خواهد کرد.
دقت بانوان در برنامه ریزی های کشور حائز اهمیت است/ تعامل گام های موثر در جهت جلوگیری از آسیب های اجتماعی حوزه زنان
1401/09/19 - 13:41
تاریخ و ساعت خبر:
143661
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از کُردستان، بتول سرکانی مسئول بسیج جامعه زنان کُردستان صبح امروز در دیدار با « زینب زاله » مسئول جدید امور بانوان و خانواده استانداری کُردستان ضمن تبریک مجدد به این سمت اظهار داشت: امیدواریم بسیج جامعه زنان استان کُردستان با همکاری معاونت امور بانوان و خانواده استانداری کُردستان بتواند در راستای رسال خود بیشتر قدم بردار و بتواند به بانوان جامعه خدمت رسانی بهتری در زمینه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و ... داشته باشد.
وی گفت: مهم‌ترین عرصه‌های فعالیت بسیج جامعه زنان پیرامون موضوعات فرهنگی، اجتماعی، اشتغالزایی، آموزشی و تربیتی با محوریت زن، خانواده‌ و کودک انجام می‌شود.
وی نقش بسیج خواهران در پیشبرد انقلاب اسلامی را موثر برشمرد و افزود: بسیج جامعه زنان به عنوان یک سازمان با حفظ کرامات و منزلت زن با بهره‌گیری از ظرفیت تمام اقشار جامعه در تمامی عرصه‌های اجتماعی حضور گسترده و فعال داشته است.
سرکانی اظهار داشت: شناخت فرصت ها و تهدیدها در حوزه زنان بسیار مهم است و کارکرد دشمن بر فکر، اندیشه، روان ، اخلاق و عملکرد بانوان برنامه ریزی مهمی را انجام داده است و از هر راهی برای براندازی نظام استفاده خواهد کرد.
وی تلاش برای حفظ شأن و کرامت زنان و ارتقاء عزت نفس زنان با نگاهی انسانی را از جمله اهداف مشترک دفتر بانوان و خانواده استانداری و بسیج جامعه زنان خواند و گفت: با همکاری و تعامل در این زمینه می توان گام موثری جهت جلوگیری از آسیب های اجتماعی در حوزه زنان، دختران و خانواده را شاهد باشیم.
زینب زاله مسئول امور بانوان و استانداری کُردستان نیز بر ادامه همکاری با بسیج جامعه زنان کُردستان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در حوزه ی زنان تاکید کرد و گفت: مسلماً این همکاری می تواند نقش موثری در جامعه داشته باشد و امیدواریم با تشکیل کارگروه هایی از جمله کارگروه اجتماعی، فرهنگی و ... از ظرفیت نخبگان در راستای هر چه بیشتر برنامه ها بهره مند تر شویم.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
دقت بانوان در برنامه ریزی های کشور حائز اهمیت است/ تعامل گام های موثر در جهت جلوگیری از آسیب های اجتماعی حوزه زنان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو