بانوان سمنانی مطالبه کردند؛

توجه به برنامه های فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب

ششمین جلسه مطالبه گری با محوریت عفاف و حجاب با حضور جمعی از بانوان سمنانی در دفتر نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
توجه به برنامه های فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب
1401/09/27 - 11:48
تاریخ و ساعت خبر:
143678
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از سمنان؛ ششمین جلسه مطالبه گری در بحث عفاف و حجاب از عباس گلرو نماینده مردم سمنان ، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و با حضور فرمانده گردان کوثر، جمعی از بانوان بسیجی جامعه زنان
سپاه ناحیه سمنان و گردان کوثر و خانواده معظّم شهدا در دفتر نماینده مجلس برگزار شد.

در این جلسه عباس گلرو از جامعه بانوان خواستند نسبت به مطالبه گری بی اهمیت نباشند و بدانند از چه کسانی و مسئولینی مطالبه گری می کنند و در این کار اولویت بندی و پیگیری مداوم داشته باشند.
در ادامه پیگیری مشکلات فرهنگی محله جنوب شهر ، به خصوص محله سرداران شهید، پشتیبانی از مجموعه های بسیج و همسو در اجرای برنامه‌ های فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب به سرانجام رساندن پارک بانوان با همکاری شهرداری ، ادارات و سازمانهای مربوطه از جمله مطالبات بانوان بسیجی بود که خدمت نماینده سمنان ارائه شد.
و مقرر شد عباس گلرو نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی به کمیسیون های آموزش، تحقیقات، فرهنگی و اجتماعی مطالبات بانوان را انعکاس و مجددا طی جلسه ای نتیجه را اعلام کنند.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مطالبه گری، حجاب و عفاف، بانوان سمنان، نماینده مجلس شورای اسلامی، نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو