خود کفایی و کارآفرینی با پروش و تکثیر گل و‌ گیاه زینتی

بانوی کارآفرین سوادکوهی با اشاره به اینکه دغدغه اصلی همه کارآفرینان بازار فروش است، گفت: مسئولین می توانند با برپایی بازارهای موقت و دائمی کمک شایانی به قشر کارآفرین کنند.
خود کفایی و کارآفرینی با پروش و تکثیر گل و‌ گیاه زینتی
1401/11/11 - 09:53
تاریخ و ساعت خبر:
144972
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - طنین یاس - سوادکوه ، ثریا حسن‌نیا، از بانوان مازنی است که مانند بسیاری از مردم این خطه علاقه زیادی به گل و گیاه و پرورش و تکثیر آن دارد . او 8 سال پیش با کمک هزنیه اندکی که از خانواده گرفته بود با همدلی وهمراهی شوهرش کار خود را در گلخانه ای 30 متری آغاز کرد و اکنون او کاآفرینی است که توانسته است گلخانه خود را به 180 متر ارتقا دهد .
وی در گفت وگو با خبرنگار طنین یاس علاقمندی به گل و احساس شادی و آرامشی که از آنها می گیرد را دلیل شخصی اش برای ورود به این عرصه دانست و افزود: اب و هوا و ظرفیت های سواد کوه از مهم ترین عوامل شناختی من از ظرفیت های شهرم بود که توانستم با آنها قدم در اشتغال زایی و کارآفرینی در این عرصه گذاشته و با توکل به خدا و همراهی خانواده به ویژه همسرم این موفقیت را کسب کنم .

این بانوی کارآفرین با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های مشترک همه تولید کنندگان بازار فروش است گفت: در این زمینه مسئولین می توانند با برپایی بازارهای موقت و دائمی کمک شایانی به قشر کارآفرین کنند.
حسن نیا که بیشترین تمرکز تولیدش بر گل های زینتی است ادامه داد : گاهی در مراسم‌ها، میز اقتصاد مقاومتی در اختیار ما قرار می گیرد امیدواریم این مسأله بازار فروش مستقیم به مشتری بیشتر شود
در پایان از خانم دیندار مسئول حوزه خواهران حضرت خدیجه (س) زیراب که در برنامه های اقتصاد مقاومتی کار آفرینان را حمایت و دعوت میکنند قدردانی کرد.

خبرنگار فیروزه بهرام‌زاد
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بانوان کارآفرین، پرورش و تکثیر گیاهان تزئینی ، ثریا حسن نیا، استان مازندران
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سبک زندگی
V
آرشیو