رئیس اداره امور اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان:

۳۵هنرمند در کارگاه طراحی پوستر با موضوع جوانی جمعیت رقابت می‌کنند

رئیس اداره امور اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از رقابت ۳۵ هنرمند کشوری و استانی در کارگاه طراحی پوستر و اکران شهری با موضوع جوانی جمعیت خبرداد.
۳۵هنرمند در کارگاه طراحی پوستر با موضوع جوانی جمعیت رقابت می‌کنند
1401/12/13 - 19:22
تاریخ و ساعت خبر:
145737
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - هادی سینایی در حاشیه ویژه برنامه طراحی گرافیک و کارتون با موضوع جوانی جمعیت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هدف از برگزاری این کارگاه تولید محتوای فنی درباره جوانی جمعیت و تعالی خانواده است.
وی خاطرنشان کرد: در فضای مجازی و اجتماعی کارهای فنی هنرمندانه در زمینه اهمیت جوانی جمعیت و خانواده وجود ندارد و با برگزاری این کارگاه تلاش شده که آثاری خلق شود که با زبان هنر و گرافیک برخی موانع و گره‌های ذهنی جامعه را در حوزه جوانی جمعیت القا کند.
رئیس اداره امور اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان افزود: در این کارگاه، ۳۵ هنرمند طراح استانی و کشوری طی سه روز با یکدیگر رقابت می‌کنند و در پایان بهترین آثار برگزیده خواهند شد. آثار منتخب از هنرمندان خریداری و در سطح شهر نصب خواهند شد.‌
سینایی ابراز داشت: جوانی جمعیت، مطالبه از مسئولان در این حوزه، مشکلات فرزند آوری و تعالی خانواده، تک فرزندی و چاله‌های جمعیتی و پنجره جمعیتی و سالمند موضوع طراحی گرافیکی و کارتونی این دوره است.
مهر
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، شهرداری اصفهان، اصفهان،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو