در نامه ای به رئیس جمهور مطرح شد؛

دولت قبل از پایان سال تعرفه های پزشکی ۱۴۰۲ را تصویب کند

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، در نامه‌ای به رئیس جمهور تصویب تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۲ که آبان ۱۴۰۱ در شورای عالی بیمه مصوب شده بود را خواستار شد.
دولت قبل از پایان سال تعرفه های پزشکی ۱۴۰۲ را تصویب کند
1401/12/23 - 22:49
تاریخ و ساعت خبر:
146028
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - در متن نامه محمد رییس‌زاده خطاب به سید ابراهیم رئیسی آمده است: شورای عالی بیمه سلامت در آبان ۱۴۰۱ طبق روال قانونی میزان افزایش تعرفه خدمات سلامت را تعیین و به سازمان برنامه و بودجه که خود عضو شورا است، اعلام کرد تا آن سازمان موضوع را برای تصویب نهایی به هیأت وزیران ارسال نماید.
معاونت ذی‌ربط در سازمان برنامه و بودجه برخلاف قانون و برخلاف تأکیدات حضرتعالی در مکاتبات قبلی این سازمان، علاوه بر تغییر عدد مصوب شورای‌عالی بیمه سلامت، با تأخیر در ارسال آن به هیأت دولت، امکان تعیین تکلیف آن را به دو جلسه آخر هیأت دولت در سال جاری موکول کرده است.
لذا استدعا دارم به قید فوریت دستور فرمائید ضمن رعایت مصوبه شورای عالی بیمه سلامت، قبل از پایان سال، تصویب آن در دستور کار هیأت وزیران قرار گیرد.
مهر
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
تعرفه های پزشکی، محمد رئیس زاده، سازمان نظام پزشکی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
بهداشت و سلامت
V
آرشیو